Jul på skift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2020

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle her, som har prøvet, af forskellige årsager, at holde jul med fx ens egen familie to år i træk, hvor ens partner eller hans forældre er blevet sure over det? Altså hvis nu man normalt skifter hvert år?

Hvis ja, hvad har årsagen været, hvordan taklede i det og hvordan taklede svigerfamilien det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2020

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej

Er der nogle her, som har prøvet, af forskellige årsager, at holde jul med fx ens egen familie to år i træk, hvor ens partner eller hans forældre er blevet sure over det? Altså hvis nu man normalt skifter hvert år?

Hvis ja, hvad har årsagen været, hvordan taklede i det og hvordan taklede svigerfamilien det?

Vi goldt sidste år jul med et venner par fordi jeg ikke ønskede at holde jul med min familie, selvom de faktisk var inviteret.  

Men jeg gider ikke holde gode miner til slet spil, og aflyste derfor. Hvis nogen blev sure, har de i hvert fald ikke sagt noget. Og det havde de heller ikke fået noget ud af.

Jeg ville dog aldrig rykke ved at vi ser min mands familie hver andet år, og vi har faktisk en årrække på 3-4 år hold med dem hver eneste år. Men min familie kender mig godt nok til at vide at det skal de ikke blande sig i. Men måske er det derfor der aldrig tikker en invitation ind 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.