Kan i se noget på min test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
18 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september

Anonym trådstarter

Ser i noget på denne her test?? Aner ikke hvor langt jeg skulle være henne hvis der er overhovedet er noget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september

Anonym trådstarter

Den er aflæst inden for tid.

Anmeld Citér

16. september

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Ser i noget på denne her test?? Aner ikke hvor langt jeg skulle være henne hvis der er overhovedet er noget. 

Kan godt Ane en meget svag streg. Prøv og test om 2-3 dage igen og de om ikke den bliver tydeligere

Anmeld Citér

16. september

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Kan godt Ane en meget svag streg. Prøv og test om 2-3 dage igen og de om ikke den bliver tydeligere

Tak for dit svar.. Kan heller ikke vurdere om der overhovedet er farve i.. 

Anmeld Citér

16. september

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Tak for dit svar.. Kan heller ikke vurdere om der overhovedet er farve i.. 

Der er også svært at se. Men umiddelbart synes jeg altså godt jeg kan se lidt farve.

Anmeld Citér

16. september

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Der er også svært at se. Men umiddelbart synes jeg altså godt jeg kan se lidt farve.

Nu har jeg lige regnet lidt på det hele (jeg er helt ny i det her). Min sidste mens var 20 aug, der plejer at gå 32 dage mellem mine mens. Så må være noget der ligner 3+2 agtig. Der kan man vel slet ikke teste endnu, så den er noget ugyldig. 

Anmeld Citér

16. september

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Jeg tør godt sige forsigtig tillykke  

Anmeld Citér

16. september

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Nu har jeg lige regnet lidt på det hele (jeg er helt ny i det her). Min sidste mens var 20 aug, der plejer at gå 32 dage mellem mine mens. Så må være noget der ligner 3+2 agtig. Der kan man vel slet ikke teste endnu, så den er noget ugyldig. 

Der er nogen der kan teste så tidligt. Men det er ikk unormalt at testen så er så svag som din er da hcg ikke er særlig højt endnu. Prøv og test igen hvis mens udebliver. Så bliver den med stor garanti mere tydelig hvis du er gravid 

Anmeld Citér

16. september

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Der er nogen der kan teste så tidligt. Men det er ikk unormalt at testen så er så svag som din er da hcg ikke er særlig højt endnu. Prøv og test igen hvis mens udebliver. Så bliver den med stor garanti mere tydelig hvis du er gravid 

Tak for dine svar. Jeg tog lige en mere, der kom også en ultra svag streg. Så nu må jeg bare så om graviditeten bliver til noget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. september

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver:

Jeg tør godt sige forsigtig tillykke  

Åh jeg håber

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.