Joggingbukser til slank dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2020

Anonym trådstarter

Halløj 

Jeg har en dreng på 10 år, der er ved at vokse ud af str. 140 i bukser. Han har indtil nu kunne passe H&M’s joggingbukser, men i str. 146 passer de kun i længden, de er ALT for store i livet. 

Kan I anbefale mærker til slanke, langbenede drenge? Han vil ikke bruge jeans 

Tak for hjælpen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Halløj 

Jeg har en dreng på 10 år, der er ved at vokse ud af str. 140 i bukser. Han har indtil nu kunne passe H&M’s joggingbukser, men i str. 146 passer de kun i længden, de er ALT for store i livet. 

Tak for hjælpen! 

Min datter er også lige rykket op i 146,men i leggins, da jeans med lynlås og den der elastik i maven skal strammes så voldsomt at den nager hende. 

Men, mener HM har en "skinny" model i jeans til drenge. Prøv enøvt at hører dem af i butikken. 

Anmeld Citér

13. september 2020

norasfamilie

Jeg har ved mange af mine bukser syet et bånd i dem, ved bare at klippe to huller foran og tage en snor eller elastik hele vejen igennem, og binde dem foran)

Anmeld Citér

13. september 2020

Anonym trådstarter

Gæsten1984 skriver:

Min datter er også lige rykket op i 146,men i leggins, da jeans med lynlås og den der elastik i maven skal strammes så voldsomt at den nager hende. 

Men, mener HM har en "skinny" model i jeans til drenge. Prøv enøvt at hører dem af i butikken. 

Han er slet ikke til jeans, det må kun være “bløde” bukser 

Anmeld Citér

13. september 2020

Anonym trådstarter

norasfamilie skriver:

Jeg har ved mange af mine bukser syet et bånd i dem, ved bare at klippe to huller foran og tage en snor eller elastik hele vejen igennem, og binde dem foran)

De kan egentlig godt strammes ind med snøren i livet, men så poser de voldsomt meget foran og bagpå 

Anmeld Citér

13. september 2020

MorTil3+

Anonym skriver:

De kan egentlig godt strammes ind med snøren i livet, men så poser de voldsomt meget foran og bagpå 

Måske du skulle prøve noget andet end h&m. Feks, Adidas, Hummel, Nike. Vi har lige købt Tommy Hilfiger jogging bukser til vores høje slanke dreng og de sidder perfekt.

Anmeld Citér

13. september 2020

Lje

Halløj 

Tak for hjælpen! 

Nordic Label Sweatpants er vores løsning. Kan bindes, er lange i benene, smalle i benene (så de ikke poser og ser for store ud), holder virkelig godt i vask og er økotek  Vi har kun brugt dem i flere år. 

Og skinny jeans fra ZARA (hvis det bliver aktuelt).

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.