Se min babys hoved form oppe fra i mens baby ligger op maven. Billedet er taget sådan længere bag fra end forfra, giver det mening?
min babys hoved form er som i kan se på billedet på en måde kantet.
hvad gør jeg forkert?
mit barn på knap to år har også samme hovedform. Jeg ved godt at det skyldes at de har ligget med hoved skiftevis fra side til side, men for meget? Eller er det pga måden jeg ammer på? Holder dem forkert ? Hvad gør jeg forkert.
jeg drejer hovedet fra side til side, når baby bliver lagt til natten, så er hoved til den ene side, når baby vågner ved 1-2 tiden så til den anden side osv.
kan også mærke at den ene side er mere end den anden på begge børn.
mit barn ligger også på maven men sover ik på maven. Jeg bære mit barn “meget” på armen. Måske for meget??
min baby sover på ryggen.men der er ikke fladt baghoved da hovedet jo drejes skiftevis.
men alligevel så set oppefra ser deres hoveder sådan ud. “Kanterne” “stikker” længere ud i forhold til “siderne” som ses på billedet. Håber det er til at forstå.
Man kan selvfølgelig mærke det men mit store barn på knap to, kan man ikke se det pga håret.
jeg tænker hele tiden på det hoved og kæmper nærmest for hovedet skal være fint og flot
Sundhedsplejerske synes hovedet ser fint ud også mit barn på knap to.
hvordan ser jeres børns hoveder ud?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér