Er der optakt til noget??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2020

Anonym trådstarter

Hej alle, hvordan var jeres dage inden fødslen? Jeg har de sidste 3 aftner haft jag i skeden, som gjorde at jeg lige måtte slå hånden i sofaen De er kommet ved 20-21 tiden, når jeg har slappet af. Men stadig forsat selvom jeg rejser mig op og går rundt og de er kommet med 10-15 minutters mellemrum. Det føles som om at det er baby der bore sit hoved ned i mit bækken, men det gør f***** ondt. 
nogle der har prøvet det? Og så gået i fødslen kort tid efter? Jeg er 39+0, og ser gerne min baby komme ud nu..

- Jeg har også fået meget vandet udflåd og en meget aktiv baby. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg gik med de der jag i skeden og generelt helt nede i det nederste af bækkenet i 2 ugers tid. De kom oftere hen mod slutningen. Havde “regelmæssige” plukkeveer i flere timer i omkring 5 aftner i træk uden at det udviklede sig. 
Havde også enormt meget udflåd og “slim” de sidste par uger. 
Jeg nåede hver aften i over en uge at tænke, nå så blev det ikke i dag. Gik heldigvis selv i fødsel i søndags 40+3 og fødte i mandags 40+4. Skulle ellers sættes i gang 40+6. 

Anmeld Citér

13. september 2020

Anonym

Jeg fik regelmæssige meget slemme plukveer, hver aften på sofaen når jeg slappede af, så slemme at jeg flere gange troede det var veer. De kom både hvis jeg havde været aktiv og hvis jeg havde haft en “dovnedag”. 
Dette stod på hver dag, den sidste halvanden uge. Jeg var førstegangsfødende, og fødte 40+3. 

Til sidst truede jeg flere aftner med at ringe til fødegangen, fordi jeg var ved at være godt øm. 

Den aften jeg gik i fødsel, var der ingen plukveer overhovedet. Og da vi gik i seng, sen aften fik jeg tegnblødning og veer for fuldedrøn uden varsel.

Jordemoderen mente at de plukveer jeg havde hver aften, nok nærmere har været milde veer der bare er gået i sig selv igen.

Held og lykke med din nærtforestående fødsel ����

Anmeld Citér

14. september 2020

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan var jeres dage inden fødslen? Jeg har de sidste 3 aftner haft jag i skeden, som gjorde at jeg lige måtte slå hånden i sofaen De er kommet ved 20-21 tiden, når jeg har slappet af. Men stadig forsat selvom jeg rejser mig op og går rundt og de er kommet med 10-15 minutters mellemrum. Det føles som om at det er baby der bore sit hoved ned i mit bækken, men det gør f***** ondt. 
nogle der har prøvet det? Og så gået i fødslen kort tid efter? Jeg er 39+0, og ser gerne min baby komme ud nu..

- Jeg har også fået meget vandet udflåd og en meget aktiv baby. 

Jeg fik også de jag den sidste uges tid op til fødslen. Det gjorde virkeligt ondt! Mit vand gik spontant, så ved ikke om det kan have noget med at gøre der hele forberede sig der nede. Min veninde havde det også rigtig meget et par dage op til sin fødsel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.