Har lige brug for et par ekstra øjne (test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2020

Bettesi

Hej alle, jeg fatter ikke lige hvad der sker med disse to teste jeg har taget..kan i se en skygge streg? Og er den fra i daf blevet kraftigere? Tænker i ikke at den er negativ? Jeg forstår heller ikke der kan komme en "streg" for det er kun 14 dage siden jeg havde min mens sidste dag, og det er 14 dage siden vi sidst havde sex...kan jeg mon have haft æl på dagen hvor min mens stoppede?? Kan det overhovedet lade sig gøre? Jeg ønsker ikke en til hjælp piger...

den grønne test er for 2 dage siden, og den anden er fra i dag (som der står på billederne)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2020

Bettesi

Ikke nogen som kan ane en skyggestreg??

Anmeld Citér

11. september 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg kan godt ane noget, men jeg ville tage en ny om et par dage. 

Anmeld Citér

11. september 2020

CBbaby

Hvor lang tid varer din mens? 
For du skal jo tælle fra mens første dag.

Jeg har kunnet teste positiv (som på dine billeder) i 3+0. Det vil sige 21 dage efter mens startede og 14 dage efter min mens sluttede, da min mens varer ca 6-7 dage. 

Anmeld Citér

11. september 2020

AnoMor

Nogen123 skriver:

Hej alle, jeg fatter ikke lige hvad der sker med disse to teste jeg har taget..kan i se en skygge streg? Og er den fra i daf blevet kraftigere? Tænker i ikke at den er negativ? Jeg forstår heller ikke der kan komme en "streg" for det er kun 14 dage siden jeg havde min mens sidste dag, og det er 14 dage siden vi sidst havde sex...kan jeg mon have haft æl på dagen hvor min mens stoppede?? Kan det overhovedet lade sig gøre? Jeg ønsker ikke en til hjælp piger...

den grønne test er for 2 dage siden, og den anden er fra i dag (som der står på billederne)

Kan ikk se noget på nogen af dem desværre 

Anmeld Citér

12. september 2020

LM2402

Jeg ser ikke noget på nogen af dem. Prøv at lade være med at skille testene af, det forvirrer mere end det gavner 

Anmeld Citér

12. september 2020

Bettesi

CBbaby skriver:

Hvor lang tid varer din mens? 
For du skal jo tælle fra mens første dag.

Jeg har kunnet teste positiv (som på dine billeder) i 3+0. Det vil sige 21 dage efter mens startede og 14 dage efter min mens sluttede, da min mens varer ca 6-7 dage. 

Hej, tak for dit svar min mens startede den 20 august og varede i 10 dage denne omgang, det var virkelig underligt

Anmeld Citér

12. september 2020

CBbaby

Hvis du har en cykluslængde på 28 dage, så havde du ægløsnings”periode” fra den 1.9-5.9. 

Du vil derfor muligvis godt kunne teste positiv. Nogle (inkl mig selv) kan teste 7 dage efter ægløsning. Så havde du sex omkring den 1, jamen så kan du godt være gravid. Meget tidligt - og det ligner din test. 

Anmeld Citér

12. september 2020

Bettesi

CBbaby skriver:

Hvis du har en cykluslængde på 28 dage, så havde du ægløsnings”periode” fra den 1.9-5.9. 

Du vil derfor muligvis godt kunne teste positiv. Nogle (inkl mig selv) kan teste 7 dage efter ægløsning. Så havde du sex omkring den 1, jamen så kan du godt være gravid. Meget tidligt - og det ligner din test. 

Jeg havde sex den 1 sep �� og den 4 sep kom en plet blødning ������‍♀️ Ja den er mellem 28-30 dage min cyklus 

Anmeld Citér

12. september 2020

CBbaby

Nogen123 skriver:

Jeg havde sex den 1 sep �� og den 4 sep kom en plet blødning ������‍♀️ Ja den er mellem 28-30 dage min cyklus 

Ja. Så er der en chance for, at den streg (som jeg kan se) ikke er en skyggestreg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.