Kan man virkelig ikke få en flot elefanthue med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
8 svar
8 synes godt om
10. september 2020

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hej med jer. 

Min søn på 3 år skal have en elefant hue med knapper til børnehaven. Indtil nu har han bare haft almindelige elefanthuer men det er et krav fra børnehavens side. 

Synes jeg har søgt og søgt men kan simpelthen ikke finde nogen elefanthuer med knapper str 104 som bare ser Lidt smarte ud. De er alle ensfarvede og kedelige!

Har i nogle brugbare links eller mærker jeg kan søge efter?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2020

Måskemor

Jeg er bare nysgerrig - hvad er det smarte ved knapper?

Anmeld Citér

10. september 2020

Rixus

Profilbillede for Rixus
Måskemor skriver:

Jeg er bare nysgerrig - hvad er det smarte ved knapper?

Det er af sikkerhedsmæssige årsager. Så går knapperne op hvis hatten sidder fast i et træ og de undgår at blive kvalt  

Anmeld Citér

10. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Mikkeline laver nogle med velcro, tror måske også de laver med knapper ellers gør joha (det vil jeg mene er mere sikkert en knapper )

Anmeld Citér

10. september 2020

ChesireKitty

Enig med ovenstående. Joha har en fin én med skovens dyr, i hvert fald. Den er med trykknapper sådan lidt i siden.

Må dog indrømme at jeg er lidt nysgerrig på hvorfor det er vigtigt at huen er "smart" og ikke "kedelig og ensfarvet"?  Mime unger er i hvert fald hamrende ligeglade med om deres hue er kedelig - så længe jakken/flyverdragten/støvlerne/et eller andet andet, ikke er 

Anmeld Citér

10. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
ChesireKitty skriver:

Enig med ovenstående. Joha har en fin én med skovens dyr, i hvert fald. Den er med trykknapper sådan lidt i siden.

Må dog indrømme at jeg er lidt nysgerrig på hvorfor det er vigtigt at huen er "smart" og ikke "kedelig og ensfarvet"?  Mime unger er i hvert fald hamrende ligeglade med om deres hue er kedelig - så længe jakken/flyverdragten/støvlerne/et eller andet andet, ikke er 

Der var også min tanke, men fik ikke skrevet det. 

Anmeld Citér

10. september 2020

1518

ChesireKitty skriver:

Min den ældste tog konstant sin sorte elefanthue af hele sidste sæson, fordi den bare var sort. Så ikke alle børn er ligeglade. 

Anmeld Citér

10. september 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Ellers så køb nogle fede strygemærker og sæt på den kedelige hue - så ligner den heller ikke alle de andres nede i børnehaven.

Anmeld Citér

11. september 2020

Hectar

MarMar laver elefanthuer med knapper.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.