Jeg er naturligvis glad på hans vegne men på trods af jeg kun har mødt hans nye kærste en gang i de få måneder de har værre sammen går hun mig efterhånde på nerverne jeg er de sidste 14 dage blev ringe op af hende fordi hun genre vil havde kørelejlighed til hende selv og hendes svigerinde og det handle lige fra de skulle køre for dem fordi de havde beslutte sig for at skulle ind til byen til at jeg skulle hente dem ved en butik dette har indtil nu forgå flere gang om ugen med sammen svar fra mig hvergang som er nej og hvor til hendes svar er jamen så smutte jeg bare igen også høre jeg først noget næste gang hun ringer med sammen spørgmålet det har indtil nu kun handle om de ikke har gidet af tag bussen hverken hun selv har skrive en besked det skal lige sige at jeg bor 23 km fra deres adresse og har også kørte fra kammerats til læge da han fik en depression og han ikke magte selv at Kom frem og tilbage fra hans læge så det er jo ikke fordi jeg aldrig stille op og hjælp jeg har valgt at hold min kammerat ud af dette med hans kærste om det er det rigtig at gøre ved jeg ikke.
Hvad vil i gøre hvis i var mig i forhold til hende ?
Anmeld
Citér