Hvordan havde/har I det?? (Depression)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2020

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I havde/har det pga en depression?? Hvad følte I? Hvad gjorde I? Alle tegn og symptomer på at I led/lider af en depression?? 

Jeg mistænker lidt mig selv for at have en mild depression, men igen så har jeg svært ved at forstå det skulle være det da jeg sagtens kan passe mit arbejde...men alligevel så er det noget ved mig selv der ikke har det godt indeni kan jeg mærke. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres historie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2020

Anonym

Jeg lider af tilbagevendende depressioner, og når jeg har depression, er jeg rigtig ked af det, græder mange gange om dagen, sover enormt meget, men er alligevel træt som et ondt år, gider ikke noget, og har ingen appetit. Det er nogle af tingene. Jeg synes du skal tage fat i din læge, så du kan få en psykologhenvisning, så det kan blive taget hånd om det hurtigt

Anmeld Citér

10. september 2020

Anonym

Da jeg havde en depression kunne jeg ikke overskue at træffe nogen beslutninger, blev træt af ingenting og sov middagslur hver dag. Følte mig konstant trist og en følelse af ikke at kunne glædes over noget. Jeg havde selvskadende tanker og en følelse af at alting ville være dejligere hvis jeg ikke var her - ikke deciderede selvmordstanker, mere bare at jeg ville ikke-eksistere... Og så havde jeg angst anfald og mild paranoia (følte mig til tider forfulgt og at alle kiggede på mig når jeg handlede).Jeg fejltolkede også andre folk og tog alt personligt. Nå ja, og så havde jeg virkelig svært ved at falde i søvn pga tankemylder. 

Jeg har også haft stress, det mindede lidt om. Der havde jeg også søvnproblemer og tankemylder, kunne ikke overskue noget og var meget træt. Og lettere angst. Og dårlig samvittighed over for mine kollegaer over ikke at være sygemeldt og "svigte" dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.