Hul ved hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2020

Anonym trådstarter

Min datter blev så helt lille blå rundt på kroppen, i fik skannet hjertet og der var et lille hul som de regnede med ville hele selv

nu er hun 7 åg bliver igen blå, så vi har lige vært hos lægen som siger der står en hjertefejl / sygdom noget der starter med p - er der nogle der ved hva det kan være for en ? Jeg kan simpelthen ikke huske det navn han kaldt det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Min datter blev så helt lille blå rundt på kroppen, i fik skannet hjertet og der var et lille hul som de regnede med ville hele selv

nu er hun 7 åg bliver igen blå, så vi har lige vært hos lægen som siger der står en hjertefejl / sygdom noget der starter med p - er der nogle der ved hva det kan være for en ? Jeg kan simpelthen ikke huske det navn han kaldt det 

pulmonalstenose ?

Anmeld Citér

9. september 2020

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge og få det rigtige navn. Få det skrevet ned med det samme.

håber det bedste for din datter 

Anmeld Citér

9. september 2020

nanan78

Profilbillede for nanan78

Persisterende ductus arteriosus?

i har, forståeligt nok, en masse bekymringer og spørgsmål. Tal med jeres læge og kardiolog og undgå dr Google. Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

9. september 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.