Børnesår eller forkølelsessår ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. september 2020

Anonym trådstarter

Hvad tænker i? Jeg er selv i tvivl. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2020

Miss A

Anonym skriver:

Hvad tænker i? Jeg er selv i tvivl. 

Stor mistanke om børnesår. Afsted og blive podet hos lægen. Ingen institution før resultat.

God bedring med poden

Anmeld Citér

9. september 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg tænker også børnesår. Den er næsten for stor, til at være et forkølelse sår

Anmeld Citér

9. september 2020

Anonym trådstarter

Miss A skriver:

Stor mistanke om børnesår. Afsted og blive podet hos lægen. Ingen institution før resultat.

God bedring med poden

Øv bøv. Havde selv tanken. Tog forbi lægen kl 8 og viste billedet. Har fået en tid kl 12.30. 

Anmeld Citér

9. september 2020

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Jeg tænker også børnesår. Den er næsten for stor, til at være et forkølelse sår

Synes nemlig heller ikke et forkølelsessår plejer at være SÅ stort. 

Anmeld Citér

15. september 2020

Miss A

Anonym skriver:

Øv bøv. Havde selv tanken. Tog forbi lægen kl 8 og viste billedet. Har fået en tid kl 12.30. 

Hvad var diagnosen så? Håber det går bedre.

Anmeld Citér

16. september 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Nu har du nok allerede fået svar fra lægen, men jeg har altid døjet med forkølelsessår, og de kunne nemt blive lige så store som det her.

Anmeld Citér

16. september 2020

Anonym trådstarter

Podningen viste herpes. Det er første gang han har det. Vores læge sagde at ved det allerførste udbrud kan det godt være slemt. 
Generelt er vi i vores familie hårdt ramt, når vi får forkølelsessår. Min store pige får forebyggende medicin fordi ved hende er det ekstremt slemt. 
Han har det endnu, dog virker det til der er ved at blive dannet sårskorper på nu. 

Anmeld Citér

16. september 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Anonym skriver:

Podningen viste herpes. Det er første gang han har det. Vores læge sagde at ved det allerførste udbrud kan det godt være slemt. 
Generelt er vi i vores familie hårdt ramt, når vi får forkølelsessår. Min store pige får forebyggende medicin fordi ved hende er det ekstremt slemt. 
Han har det endnu, dog virker det til der er ved at blive dannet sårskorper på nu. 

Øv altså  Jeg har fået forebyggende medicin i 6 år, fordi jeg inden da fik et nyt, lige så snart det sidste var væk. Jeg får dem stadig indimellem, men de bliver aldrig så voldsomme, som de gjorde før medicinen.

Anmeld Citér

16. september 2020

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Øv altså  Jeg har fået forebyggende medicin i 6 år, fordi jeg inden da fik et nyt, lige så snart det sidste var væk. Jeg får dem stadig indimellem, men de bliver aldrig så voldsomme, som de gjorde før medicinen.

Det er nogenlunde samme scenarie med min datter. Hun bliver ramt på både over og underlæbe HVER gang. Bare et lille forkølelsessår gør virkelig ondt, så når begge læber er to store sår så er det ulideligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.