Visdomstand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
12 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2020

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg for 4 dage siden, fik fjernet en visdomstand igennem en operation. Mit spørgsmål er så yil jer der har prøvet det, hvornår gik smerterne over. Og hvornår begyndte i at ryge igen med hensyn til såret.

Det gør sku nas...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2020

fehår

Jeg fik fjernet en visdomstand ved operation her i sommers. Jeg havde ret ondt, indtil stingene blev fjernet 8 dage senere. Derefter gik det lynhurtigt med heling. 

Har aldrig røget, så kan ikke hjælpe med den del. 

Anmeld Citér

4. september 2020

Birthdaybaby

Det gjorde virkelig ondt - især de første 4-5 dage. Derefter aftagende. Ryger ikke, men ville da benytte lejligheden til at lade være. 

Anmeld Citér

4. september 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Mon ikke du skal vente med at ryge til det er helet helt??

Anmeld Citér

4. september 2020

Anonym

Det er jo netop de første 5 dage der er de værste mht rygning. Så benyt endelig lejligheden til at blive sundere og leve 10 år mere i gennemsnit 

Anmeld Citér

4. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jo netop de første 5 dage der er de værste mht rygning. Så benyt endelig lejligheden til at blive sundere og leve 10 år mere i gennemsnit 

Årrrh trængen er der bare

Anmeld Citér

4. september 2020

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Mon ikke du skal vente med at ryge til det er helet helt??

Tror jeg venter til jeg skal have fjernet sygningerne, årh men trængen er bare slem

Anmeld Citér

4. september 2020

Kir

Har fået fjernet to visdomstænder over to gange. Den første gang gjorde det ret ondt og jeg var på smertestillende i ca 1 uge. Min kæbe var super hævet, og der gik også omkring 1 uge før det faldt.

Med den anden gik det meget bedre, der var jeg af de smertestillende efter 2 dage og der var ingen hævelse rigtig...

Begge gange var det selvfølgelig stadig ømt da jeg stoppede med de smertestillende. 

Jeg ryger ikke, så det kan jeg ikke helt svare på... Andet end at af hensyn til sårheling så er det smart at vente... Du ku måske evt købe nikotin plastre el. lign?

God bedring 

Anmeld Citér

4. september 2020

Babilooo

Tror jeg venter til jeg skal have fjernet sygningerne, årh men trængen er bare slem

Men du er allerede over det værste 

Hæng i!

Anmeld Citér

5. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg for 4 dage siden, fik fjernet en visdomstand igennem en operation. Mit spørgsmål er så yil jer der har prøvet det, hvornår gik smerterne over. Og hvornår begyndte i at ryge igen med hensyn til såret.

Det gør sku nas...

Ingen som har fjernet visdomstand, og er rygere?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.