Hvordan mærkede i veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2020

Anonym trådstarter

Godaften, jeg har her til aften haft virkelig ondt, en smerte der strålede fra ribben og ned til skambenet, og det varede i et par minutter, det stoppede og så efter 6-7 minutter, så skete det igen. Og maven var helt hård! Men nu er det 20 min siden, og der er ikke sket mere siden. Jeg kunne ikke bevæge mig, jeg kunne kun ligge på siden, hvis jeg prøvede at vende mig, så forstærkede smerterne sig. 

Har det været veer? Eller det bare 2 slemme plukveer?  

Og hvordan mærkede i jeres veer? 

Jeg tænker, st veer er noget der starter i lænden og føles som menstruation smerter, bare 1000 gange værre. Men sådan var det her ikke. Så derfor er jeg også usikker på hvad det var. Men en ting, jeg er sikker på, og det er at det gjorde VIRKELIG ondt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Godaften, jeg har her til aften haft virkelig ondt, en smerte der strålede fra ribben og ned til skambenet, og det varede i et par minutter, det stoppede og så efter 6-7 minutter, så skete det igen. Og maven var helt hård! Men nu er det 20 min siden, og der er ikke sket mere siden. Jeg kunne ikke bevæge mig, jeg kunne kun ligge på siden, hvis jeg prøvede at vende mig, så forstærkede smerterne sig. 

Jeg tænker, st veer er noget der starter i lænden og føles som menstruation smerter, bare 1000 gange værre. Men sådan var det her ikke. Så derfor er jeg også usikker på hvad det var. Men en ting, jeg er sikker på, og det er at det gjorde VIRKELIG ondt

Tror det er meget forskelligt hvordan veer føles for kvinde til kvinde  

jeg havde bare en let muren i maven som kom og gik. Da de tog til i styrke havde jeg ondt i lårerne/lysken og nederst på maven som blev helt hård.  

plukveerne gjorde kun ondt nederst i maven og gjorde maven hård. 
havde aldrig ondt i ryggen hverken ved det ene eller andet 

Anmeld Citér

3. september 2020

Barn3

Anonym skriver:

Hvor langt er du hen?

Det muligt at det er optakt til at det sker snart.

Ja,for mig var det vis som menstruations snerter og intervaller mellem dem faldt.

3.gang var en sindsyg gang. Intet kynne jeg forstå dog smeryer sim jeg kynne ikke relatete til veer. Mærkeligt syntes jeg selv da 3.skulla man tro man er erfarende. Men nej......ingen regelmæssighede bare smerter. 

Så du må have held og lykke med dig når kommer til den tid!

Jeg har par uger endnu og jeg er slet ikke klar til det endnu

Anmeld Citér

3. september 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er meget individuelt hvordan kvinder oplever veer. 

Det kunne godt lyde som de småveer man får i starten, som måske går i sig selv og måske bliver ved og går over i rigtige veer. 

Jeg husker tydeligt at jeg ved nr 1 havde masser af plukveer hele dagen, masser af dem og plukveerne begyndte også at komme mere og mere regelmæssigt. 

Så forsøger jeg at sove og jeg vågner for at tisse kl. ca. 2 om natten, jeg går op og tisser og på vej tilbage til soveværelset får jeg rigtig ve. Min kæreste spørger om det er plukveerne hvor jeg råber " Det her er fandme ikke plukveer!".. Så jeg kunne tydeligt mærke da det var en anden smerte som ikke var plukveer, og det var veer og min søn blev født den følgende eftermiddag. 

Men det er helt individuelt, jeg har aldrig været i tvivl når det var veer vs plukveer, men det kender jeg andre der har været så det er meget individuelt. Men er du tæt på termin så kunne det godt lyde som om kroppen er ved at gøre sig klar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.