B6 vitamin mod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2020

Anonym trådstarter

Nogen der har fået b 6 vitamin på Recept mod kvalme. Og hjalp det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2020

Maricella

Profilbillede for Maricella

Man kan få det i håndkøb. Det tog det værste af min kvalme og jeg kunne faktisk fungere når jeg tog det. Jeg kan dog ikke huske hvilken dosis. Og det var min læge jeg clearede det med, selvom det ikle var på recept

Anmeld Citér

3. september 2020

Bumle&tot

Anonym skriver:

Nogen der har fået b 6 vitamin på Recept mod kvalme. Og hjalp det. 

Jeg snakkede med min læge om det den anden dag og hun sagde at der var nogle bivirkninger ved det. Hun sagde ikke hvilke, men jeg fik indtryk af at de ikke anbefalede det længere. 

Anmeld Citér

3. september 2020

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Det gjorde jeg.. 

havde hyperemesis igennem hele min graviditet 

prøvede alt kvalmestillende og desværre var der ikke noget der hjalp

men min veninde fik det, og det hjalp hende rigtig meget 

Anmeld Citér

3. september 2020

Anonym trådstarter

Min læge har givet mig det på recept så det vist ik bare almindelig b6 man kan købe som håndkøbsmedicin. Var bare i tvivl om det kunne skade på nogen måde.. Er ikke så glad for at skulle tage noget.. Men hvis det på ingen måder kan skade, prøver jeg det gerne. Min kvalme er virkelige slem.. Får intet spist nærmest eller drukket. 

Anmeld Citér

3. september 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

Min læge har givet mig det på recept så det vist ik bare almindelig b6 man kan købe som håndkøbsmedicin. Var bare i tvivl om det kunne skade på nogen måde.. Er ikke så glad for at skulle tage noget.. Men hvis det på ingen måder kan skade, prøver jeg det gerne. Min kvalme er virkelige slem.. Får intet spist nærmest eller drukket. 

Det er ikke receptpligtig. Lægen kn sagtens udskrive en recept på det alligevel, score lidt penge for at udskrive en recept, hvor han i stedet kunne hve skrevet styrken på b6 ned på et stykke papir 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.