Ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2020

fehår

Min baby på 15 måneder har efterhånden selvafvænnet fra amning. Vi har længe været nede på 1 amning om dagen, selvom jeg har tilbudt flere gange. Nu virker hun uinteresseret hver gang, jeg tilbyder. Der er ikke tænder på vej eller andet, så jeg tror ikke, det er en fase. 

Der er stadig lidt mælk i mine bryster, især det højre. Skal jeg gøre noget særligt for at få det sidste mælk ud? Er det godt nok bare at malke lidt ud, når jeg er i bad?

Tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2020

2017morigen

Jeg gjore ikke noget som helst da vi stoppede med at amme. Jeg var også nede på en enkelt gang om dagen men min datter kunne ikke koncentere sig om det, så det blev ikke til ret meget det sidste stykke tid.

Anmeld Citér

2. september 2020

Anonym

fehår skriver:

Min baby på 15 måneder har efterhånden selvafvænnet fra amning. Vi har længe været nede på 1 amning om dagen, selvom jeg har tilbudt flere gange. Nu virker hun uinteresseret hver gang, jeg tilbyder. Der er ikke tænder på vej eller andet, så jeg tror ikke, det er en fase. 

Der er stadig lidt mælk i mine bryster, især det højre. Skal jeg gøre noget særligt for at få det sidste mælk ud? Er det godt nok bare at malke lidt ud, når jeg er i bad?

Tak!

Jeg har ikke haft gjort noget. De stoppede bare, da tid var og så gjorde jeg ikke noget ved det 

Anmeld Citér

2. september 2020

fehår

Men fik I ikke ondt i brysterne så?

Anmeld Citér

3. september 2020

Anonym

fehår skriver:

Men fik I ikke ondt i brysterne så?

Jeg fik ikke ondt. Brysterne svandt ligesom bare ind igen lidt efter lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.