Blod i afføringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september

Anonym trådstarter

Nu har jeg de sidste 4 dage haft blod i afføringen - tror jeg.. Spiste rødbeder 1. Og 2. Dag, men i går spiste jeg ikke rødbeder, og i dag ser det stadig ud til, at der er blod.. 

Der er ikke noget at se på papiret, men nede i kummen "flyder det ud" med noget rødt, som ligner blod.. 

Andre der har oplevet det og kan berolige mig lidt? Ringer selvfølgelig til lægen og bestiller en tid/kit til at tage prøve med, men nu kører mine tanker da om kræft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg de sidste 4 dage haft blod i afføringen - tror jeg.. Spiste rødbeder 1. Og 2. Dag, men i går spiste jeg ikke rødbeder, og i dag ser det stadig ud til, at der er blod.. 

Der er ikke noget at se på papiret, men nede i kummen "flyder det ud" med noget rødt, som ligner blod.. 

Andre der har oplevet det og kan berolige mig lidt? Ringer selvfølgelig til lægen og bestiller en tid/kit til at tage prøve med, men nu kører mine tanker da om kræft 

god ide med lægen. Men altså der kan godt gå nogle dage endnu med farve. Jeg drak nogle drinks med blå farve i på et tidspunkt og der var både urin og afføring stadig blågrøn flere dage efter. Hvordan ser din urin ud? Er den også rød så? 

Anmeld Citér

2. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

god ide med lægen. Men altså der kan godt gå nogle dage endnu med farve. Jeg drak nogle drinks med blå farve i på et tidspunkt og der var både urin og afføring stadig blågrøn flere dage efter. Hvordan ser din urin ud? Er den også rød så? 

Nej det er den ikke.. Den er en smule mørkere, end den plejer at være, men ikke rødlig 

Anmeld Citér

12. september

Anonym

Hvordan gik det? Fik du kontaktet lægen? 

Anmeld Citér

12. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det? Fik du kontaktet lægen? 

Ja og de ville lige se tiden an, da de regnede med, at det bare var farvning fra rødbeder .. Og dagen efter jeg stoppede med rødbeder, var der heller ikke mere .. Så jeg går ud fra, at det bare var misfarvning hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.