Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hihi tillykke med milepælen Så er spørgsmålet bare om du skal bevæbne dig med tålmodighed 2 uger endnu, eller om han snarest muligt kigger ud, den bette gut
Knus herfra og en røvfuld vestøv skal du også have
LineD skriver: Hihi tillykke med milepælen Så er spørgsmålet bare om du skal bevæbne dig med tålmodighed 2 uger endnu, eller om han snarest muligt kigger ud, den bette gut Knus herfra og en røvfuld vestøv skal du også have
Uuuuuh krydser alt hvad krydses kan for at den lille mand kommer ud i dine arme i dag
Du må gøre noget hovedrent eller noget - skulle hjælpe Men igen, når du har plukveer har man måske ikke så meget overskud. Hm.. en gåtur måske?
Senia skriver: Uuuuuh krydser alt hvad krydses kan for at den lille mand kommer ud i dine arme i dag Du må gøre noget hovedrent eller noget - skulle hjælpe Men igen, når du har plukveer har man måske ikke så meget overskud. Hm.. en gåtur måske?
T24/10-09 skriver: wee så nåede jeg min termin dag kooom nu ud lillemand
wee så nåede jeg min termin dag kooom nu ud lillemand
Iiih hvor spændende
for at din lille dreng snart er ude ved dig
Sender masser af ve-støv!!
brandt-camilla skriver: Iiih hvor spændende for at din lille dreng snart er ude ved dig Sender masser af ve-støv!!
T24/10-09 skriver: har tænkt på en lille gåtur. men mine plukveer er så slemme lige nu så venter lige. tror jeg vil pakke lillemandens taske
har tænkt på en lille gåtur. men mine plukveer er så slemme lige nu så venter lige. tror jeg vil pakke lillemandens taske
Lyder som en god ide..
Du skal jo også passe godt på dig selv, en gåtur er måske dum hvis du kommer til at gå alene eller veerne bliver for stærke..
Senia skriver: Lyder som en god ide.. Du skal jo også passe godt på dig selv, en gåtur er måske dum hvis du kommer til at gå alene eller veerne bliver for stærke..
Ihhh tillykke, er det allerede? Vildt
Sender spandevis af vestoev afsted til dig
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128