Babys hovedform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2020

Anonym trådstarter

Min datter på 2 og min nyfødtes hovedform er ikke 100% runde. Begge deres hoveder er lidt kantede, og det er i begge sider og jeg kan godt mærke det på dem begge. Måske fordi de ligger for meget skiftevis på siden? Eller måske fordi jeg har båret dem skifte vis altid på min arm (lidt på samme måde som når man ammer/giver flaske) .
selvom min pige på 2 år har en kæmpe manke hår, kan det stadig mærkes. Man kan intet se med det blotte øje men mærke det hvis man rør hendes hovedbund. Giver det mening?
de har ikke flade baghoveder men er smalle/lidt aflange i ansigtet/hovedet, ikke at det gør noget. (Jeg er selv lidt rundhovedet så ville da gerne have lidt mere smalt hoved. ) 

men mit spørgsmål er , har jeres børn/baby 100% runde hoveder / baghoveder eller  Er de også lidt kantede eller flade eller hvordan man vil beskrive det .

føler lidt mine børn er de eneste med den hoved facon? 
når jeg kigger på andre børn/baby så ser deres hovedform helt “normal” ud.

håber mit opslag giver mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2020

Babilooo

Hvad siger jeres læger? Hvis de ikke har bemærket noget, tænker jeg ikke der er et problem

Vokser hovedet som det skal..? Har det den rette størrelse?

Anmeld Citér

31. august 2020

Anonym trådstarter

Hvad siger jeres læger? Hvis de ikke har bemærket noget, tænker jeg ikke der er et problem

Vokser hovedet som det skal..? Har det den rette størrelse?

Lægen siger (og sagde også med med min datter på 2) at hovedet er fint og ja det havde “kanter” eller flader eller hvad man kalder det men det var ikke noget der gjorde noget. Og at lægen sagde at det ku være de havde en farvorit side

bare nysgerrig på om andres børns hovedfacon også er sådan eller om alle bare har det normale “perfekte” hoved hvis du forstår 

Anmeld Citér

31. august 2020

Ano18

Min den yngstes hovede lyder som dine børns. Aflangt og lidt højt på toppen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.