Taler med sig selv under comp spil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
9 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2020

Anonym trådstarter

Jeg er begynde at lægge mærke til vores bonus taler med sig selv under computerspil... det er ikke bare udbrud som “jaaa” “nej” eller i den stil. 

han sidder og taler med computeren som han har en samtale med en person og han sidder og snakker med “computeren” i lang tid, det kan sagtens være en time. Jeg har spurgt hvem han taler med og han siger han taler med sig selv.

Nu er han her jo kun i weekenderne så ved ikke om det er helt almindelig computer adfærd for børn på 12 år, ville lige spørge jer til råds?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Er det ikke meget normal børneadfærd generelt? Vores på 5 snakker da også jævnligt med sig selv når der leges, spilles spil på skærm eller andet.

Anmeld Citér

30. august 2020

Abracadabra

Jeg fører tit lange samtaler med mig selv, når jeg slår græs, laver mad eller cykler. Min mand synes, at det er vildt sjovt! Mine medcyklister tror vel, at jeg er sindssyg... 

Anmeld Citér

30. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er begynde at lægge mærke til vores bonus taler med sig selv under computerspil... det er ikke bare udbrud som “jaaa” “nej” eller i den stil. 

han sidder og taler med computeren som han har en samtale med en person og han sidder og snakker med “computeren” i lang tid, det kan sagtens være en time. Jeg har spurgt hvem han taler med og han siger han taler med sig selv.

Nu er han her jo kun i weekenderne så ved ikke om det er helt almindelig computer adfærd for børn på 12 år, ville lige spørge jer til råds?

Jeg taler også med mig selv, foran computeren, når jeg går ture, laver mad, ja hele tiden.. Jeg ved der er mange der snakker med sig selv, børn som voksne. 

Det har intet med computeradfærd at gøre.. (mener jeg) der bare nogen der snakker med sig selv... 

Anmeld Citér

30. august 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg tænker ikke det er unormalt. Derudover så er det noget jeg har bemærket ofte er børn som ser gamere som streamer (altså hvor man ser andre mennesker spille) på f.eks. Twitch, YouTube eller lignende. Det bliver normalt at beskrive hvad der sker i spillet. 

Anmeld Citér

30. august 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg snakker også meget med mig selv når jeg laver ting og mener også jeg gjorde det som barn 

Anmeld Citér

30. august 2020

2018mor

Anonym skriver:

Altså jeg er 29 og snakker med mig hver hver dag ��. Tænker ikke du skal lægge noget i det. Nogle mennesker tænker bare bedst højt/ved at “diskutere” med sig selv 

Anmeld Citér

31. august 2020

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt normalt - det gør vores søn også på 12 år

Anmeld Citér

1. september 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det er helt normalt. Min mand fører ofte lange samtaler med sig selv. Han siger at det hjælper ham med at tænke.  

Anmeld Citér

3. september 2020

Bombo

Det samme gør min Nevø på 10, han fører lange samtaler, både snakken og grinen hvis samtalen er sjov. Det lyder virkelig som om han snakker med nogen, men det gør han ikke.. Og han gør det kun når han spiller computer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.