Tøj til gymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Min søn på to år og jeg starter til gymnastik lige om lidt. Men jeg er i tvivl om hvilket tøj jeg skal give ham på 

Jeg har kigget på nogle små gymnastik sko med gummi under. Men selve tøjet er jeg i tvivl om. Man kan få så mange søde gymnastik dragter til pigerne, men jeg synes der mangler noget til drengene.

Hvad har i brugt til jeres drenge der har gået til gymnastik i den alder? 

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

Mort3

Shorts og T-shirt fra garderoben samt bare fødder ��

Anmeld Citér

30. august 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Bare noget tøj han kan bevæge sig i. 

Strømper med gummi dutter er også gode.

Anmeld Citér

30. august 2020

Ano18

Helt alm tøj ligesom piger også bare kan rende rundt i. De skal bare kunne bevæge sig. Jeg købte gymnastikdragt m skørt til min datter der egentlig bare var irriterende for hende 

Anmeld Citér

30. august 2020

1518

Shorts eller joggingbukser og en t-shirt. Evt. med en sweatshirt over, indtil han lige bliver varmet op (gymnastiksale kan godt være ret kolde for de små). Og så bare tæer, strømper med dutter eller gymnastiksko. 

Anmeld Citér

30. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej med jer!

Min søn på to år og jeg starter til gymnastik lige om lidt. Men jeg er i tvivl om hvilket tøj jeg skal give ham på 

Jeg har kigget på nogle små gymnastik sko med gummi under. Men selve tøjet er jeg i tvivl om. Man kan få så mange søde gymnastik dragter til pigerne, men jeg synes der mangler noget til drengene.

Hvad har i brugt til jeres drenge der har gået til gymnastik i den alder? 

På forhånd tak  

Nu har jeg en pige. Men hun gik også til gymnastik i den alder. Hun havde sit alm tøj på, men havde koordineret det fra om morgenen. Så gerne leggings og fx t-shirt eller langærmet, afhængigt af vejret og varmen i gymnastiksalen. Men det kunne også sagtens være andre slags bukser, bare ikke jeans, men det har hun aldrig fundet sig til rette i alligevel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.