Dårlig nf på 1:4 pga blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er 20 år gammel, jeg står i en meget trist og svær  situation og har fået 1:4 i min nf. Scanningen var ganske fin der var ikke noget med baby alt var som det skulle være. Fik 1:4 i scanningen i sygehuset, så tog vi til en privat klinik dagen efter og hun fik et tal på 1:30. Hvilket jeg heller ikke kan forstår.... de to tal er langt fra hinanden. Det var min blodprøve der har gjort at jeg har fået et dårligt tal... er der nogen der har oplevet lignende, som har fået positive svar? 
har forresten fået en moderkageprøve idag og venter på svar.... 

håber på svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ved ingenting, desværre - men føler med dig. Kæmpe kram i din retning! 

Anmeld Citér

24. august 2020

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Hej 

Jeg er 20 år gammel, jeg står i en meget trist og svær  situation og har fået 1:4 i min nf. Scanningen var ganske fin der var ikke noget med baby alt var som det skulle være. Fik 1:4 i scanningen i sygehuset, så tog vi til en privat klinik dagen efter og hun fik et tal på 1:30. Hvilket jeg heller ikke kan forstår.... de to tal er langt fra hinanden. Det var min blodprøve der har gjort at jeg har fået et dårligt tal... er der nogen der har oplevet lignende, som har fået positive svar? 
har forresten fået en moderkageprøve idag og venter på svar.... 

håber på svar 

Fik 1:2 med vores mellemste og det var på grund af scanningen var dårlig. Hun er sund og rask og fylder 8 år i næste måned.

Med vores yngste fik jeg tallet 1:12 igen pga. scanningen og han endte også med at komme ud sund og rask - han er lige blevet 2 måneder.

Så det kan sagtens ende godt trods dårlige tal. Min kusine har begge gange fået dårlige tal pga. blodprøverne og har også 2 sunde og raske piger.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

25. august 2020

Hjemmegaaende

Jeg fik også dårlige tal pga blodprøven. Han er lige blevet 4 år og er sund og rak håber du får hurtigt svar med gode resultater! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.