Anbefal et feriecenter til efterårsferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.904 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2020

Århusmor

Ja, jeg ved ikke engang om det hedder et feriecenter.

Men I ved, et sted a la Lalandia, men IKKE Lalandia.

Et sted hvor man bor i en hyggelig hytte, kan gå i svømmehal/badeland og der er nogle aktiviteter eller andet. En fodboldbane og sådan.

Det må meget gerne være i Jylland, da vi er fra Sjælland og gerne vil lidt væk.. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2020

BG17

Profilbillede for BG17

Hvidbjerg Strand 

Anmeld Citér

21. august 2020

Anonym

Vi har været i Lemvig for nogle år siden. Det var ganske fint. Ikke noget vildt fancy, men der var hvad vi havde behov for. 

Der var svømmehal med legeredskaber, et lille børnebassin og boblebad. Udover det var der dampbad og en sauna i omklædningsrummet. Det er privatejede boliger, men i forskellige størrelser, så de kan passe til den størrelse familie man nu er. 

Der var fine udenomsarealer og legeplads og lige ud til vandet. Der var faktisk også et lille “legerum” med boldbassin og til lidt indendørs hockey. 

Tror det hed danland eller dancenter. Altså det er nok en 3-4 år siden vi var der, men var rimeligt tilfredse. 

Sidste år lejede vi dog er sommerhus ved Vesterhavet med swimmingpool, spabad og sauna og i det køb kunne vi købe et aktivitetskort, til at bruge i et nærliggende aktivitetscenter. Det var faktisk ligeså godt som et feriecenter. Vi lejede igennem Esmark. 

Anmeld Citér

21. august 2020

fehår

Jesperhus er også en mulighed. Jeg har aldrig overnattet der, men har besøgt parken, svømmehallen og legelandet, og været begejstret for det.

Anmeld Citér

21. august 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Skallerup Seaside Resort 

Anmeld Citér

22. august 2020

Bibi 1234

Skallerup 

eller en af Landals feriecentre 

Anmeld Citér

22. august 2020

DinNabo

BG17 skriver:

Hvidbjerg Strand 

�� det kan jeg helt klart

også anbefale

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.