Efter at have arbejdet med mennesker de sidste 20 år Ca, kan jeg mærke at jeg er begyndt at overveje, en ny udd.
Jeg har bla arbejdet på plejehjem og døgninstition, og elsker det.
Endelig er jeg virklig glad for at arbejde med mennesker (ikke børn), men kroppen er ved at være brugt, efter mange år med tunge løft, og et til tider voldsomt arbejdsmiljø, med borger, der i perioder har udadreagerende adfærd (slag, spark, bid, hiver fat i tøj og evt hår)
Jeg arbejder morgen/aften/hver anden weekend og skiftende helligdage, og har det endeligt fint med disse tider, der dog kan være en udfordring i forhold til at være i en børnefamilie.
Min børn har de sidste par år, syntes det var træls med mit weekendarbejde. Min kæreste oplevet ikke mine arbejdstider som et problem. Men pga arbejde hver anden weekend, så skal vi tit noget, de weekender jeg og fri, eller ungerne skal spille kampe, til fødselsdage osv, hvilket betyder at vi sjældent har en weekend, bare os 4, her hjemme.
Jeg HADER it, og elsker den menneskelige kontakt. ELSKER struktur, og klare aftaler, og har da overvejet et par forskellige ting, men hvad har i af spændene forslag, til en lidt lettet slidt og træt kvinde, som mig, i start 40'erne?