Mit barn sveder - virkelig meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
4 svar
3 synes godt om
18. august 2020

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, mit dreng på knap tre år sveder og har altid svedet helt fuldstændig vildt. 
i aftes, blev han vred og græd helt vildt - sveden haglede af ham. Hans ben, arme, tæer - og i hår og panden - Det hele er sjask vådt og det driver af ham. 
skal jeg være nervøs ? Er der andre som har børn, som ‘lider’ af dette?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2020

bøllen

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, mit dreng på knap tre år sveder og har altid svedet helt fuldstændig vildt. 
i aftes, blev han vred og græd helt vildt - sveden haglede af ham. Hans ben, arme, tæer - og i hår og panden - Det hele er sjask vådt og det driver af ham. 

Uden at skal gøre mig klog på , hvorfor din dreng sveder meget ej heller om det er normalt . Men det findes en sygdom , som gør du sveder mere end normalt . Mine børn har også altid været varme børn dog ikke i den kaliber 

Anmeld Citér

18. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Min dreng sveder ligeså meget i de her dage. Han har altid været et varmt barn generelt og er aldrig blevet svøbt eller sovet med dyne heller ikke om vinteren. 
Jeg har blæsere stående flere steder i lejligheden og han har sin egen ved hans seng når han skal sove. Men han bliver også driv våd hvis jeg slukker dem. 
jeg har aldrig været bekymret. 

Anmeld Citér

18. august 2020

LSS

Min yngste søn (2 år) han sveder også helt ekstremt. Han vejer måske liiiidt for meget - ved ik om det har noget at sige. Men jeg tror altså ikke der er noget galt  

Anmeld Citér

18. august 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres input. Så tror jeg, jeg vil vente med at konferere en læge, før til hans 3 års undersøgelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.