Ingen menstruation men gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
3 svar
3 synes godt om
16. august 2020

Anonym trådstarter

Hej. 

Min hustru og jeg har en 8 måneder gammel datter som ikke har ammet i 2-3 måneder.

Min kone har haft en underlig murren i underlivet og generelt haft nogle symptomer som tydede på af hun snart fik sin menstruation eller at hun var gravid. Vi forventede helt klart at det var menstruationen som var på vej, men men men - en graviditetstest viser meget hurtig og meget tydelig positiv.

Hvordan finder man ud af hvor langt henne hun er når hun ikke har haft menstruation?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2020

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej

Har hun slet ikke haft menstruation siden fødslen? I så fald ville jeg tage fat i lægen hurtigst muligt, så sender de hende højest sandsynligt til tidlig scanning, hvor terminsdatoen kan fastsættes

Alternativ kan i selv købe en scanning privat, så kan I ofte få en tid lidt hurtigere.  

Anmeld Citér

16. august 2020

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver:

Hej

Har hun slet ikke haft menstruation siden fødslen? I så fald ville jeg tage fat i lægen hurtigst muligt, så sender de hende højest sandsynligt til tidlig scanning, hvor terminsdatoen kan fastsættes

Alternativ kan i selv købe en scanning privat, så kan I ofte få en tid lidt hurtigere.  

Nej det har hun nemlig ikke

Kom også som et chok for os da vi med vores nuværende 2 børn har været igennem inseminering for at det lykkedes

Lægen er kontaktet og hun har en tid i næste uge  

Anmeld Citér

16. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Som skrevet så skal hun nærmest helt sikkert til en terminsscanning. 
ægløsning kommer jo før menstruation, så I har ramt den første ægløsning. 
Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.