Hej med jer
jeg er (kun) 23+2 og her for en halv time siden havde jeg noget, der virkelig kunne minde om en ve. Jeg sad på toilet for at tisse og pludselig gjorde hele min mave ekstremt ondt og det var som om den også strammede op. Jeg har nogle gange lidt plukveer, uden det betyder noget, men der her var noget helt andet. Jeg lå og sad og vred mig i smerte og fandt ud af at det var bedst at stå op foroverbøjet. Efter at være blevet mindre og mindre, gik smerten helt væk efter nogle minutter (måske 4-5 før det var helt væk). Jeg har ikke mærket noget siden, men er bange for at det var en ve. Jeg har født før, men kan ærligt talt ikke helt huske, hvordan veerne føltes. Denne her smerte sad ikke i ryggen, kun foran, og over hele livmoderen/maven.
nogen der har oplevet lignende og måske kan berolige mig eller fortælle, hvad det kan være? Baby er stadig meget livlig i maven og ligger lige nu og sparker, så er ikke urolig der..
kommer det igen i aften, ringer jeg til vagtlægen eller fødegangen.. er det kun den her ene gang ved jeg ikke hvordan jeg skal reagere???
Anmeld
Citér