Sygeplejerske udd. Job og børn hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2020

Anonym trådstarter

Jeg vil SÅ gerne læse til sygeplejerske. Jeg er uddannet social og sundhedsassistent og har været en del år. Jeg ville så gerne kunne starte inden jeg bliver 30 

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er realistisk. Min mand og jeg har et barn, og hvis jeg skal læse bliver det nok det eneste. Vi har hus og 2 biler. Selv med mad su lån vil jeg derfor skulle arbejde ved siden af. Minimum 4 vagter om måneden, har vi regnet os frem til. 

Men hvor krævende er studiet?? Vil jeg godt kunne arbejde lidt i hverdagene engang i mellem istedet for skole? Også bare læse op derhjemme? 

Hvordan gør andre studerende med børn, hus og en masse udgifter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2020

2017morigen

Profilbillede for 2017morigen
Anonym skriver:

Jeg vil SÅ gerne læse til sygeplejerske. Jeg er uddannet social og sundhedsassistent og har været en del år. Jeg ville så gerne kunne starte inden jeg bliver 30 

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er realistisk. Min mand og jeg har et barn, og hvis jeg skal læse bliver det nok det eneste. Vi har hus og 2 biler. Selv med mad su lån vil jeg derfor skulle arbejde ved siden af. Minimum 4 vagter om måneden, har vi regnet os frem til. 

Men hvor krævende er studiet?? Vil jeg godt kunne arbejde lidt i hverdagene engang i mellem istedet for skole? Også bare læse op derhjemme? 

Hvordan gør andre studerende med børn, hus og en masse udgifter?

Det kan godt lade sig gøre. Jeg fik mit ældste barn da jeg havde taget 1år af uddannelsen. Vi boede dog kun til leje og havde kun 1 bil. Min manden arbejde