Tester jeg for tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2020

Anonym trådstarter

Jeg skulle være 3+4 henne hvis jeg er gravid men mine teste er bragende negative trods brystspændinger, murren og kvalme Hele ugen, er det eller kan det være alt fir tidligt at teste har ellers købt sådan en tidlig test i håb om det ville give postitiv resultat, hvornår  kunne i teste positivt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg skulle være 3+4 henne hvis jeg er gravid men mine teste er bragende negative trods brystspændinger, murren og kvalme Hele ugen, er det eller kan det være alt fir tidligt at teste har ellers købt sådan en tidlig test i håb om det ville give postitiv resultat, hvornår  kunne i teste positivt ? 

Ja det kan sagtens være for tidligt at teste. Jeg kunne selv først teste 5+3. 5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

13. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det korte svar er, ja du tester for tidligt, men mange kan godt teste positiv på dette tidspunkt, mens andre ikke kan før senere. 
Første gang kunne jeg først teste positivt 4+3. Anden gang 3+1(troede jeg var 3+6). 
Første gang testede jeg også fra forventet mens, grundet ømme bryster, hvilket jeg ellers aldrig har. Men den var som sagt først positiv 4+3. 

Anmeld Citér

13. august 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det korte svar er, ja du tester for tidligt, men mange kan godt teste positiv på dette tidspunkt, mens andre ikke kan før senere. 
Første gang kunne jeg først teste positivt 4+3. Anden gang 3+1(troede jeg var 3+6). 
Første gang testede jeg også fra forventet mens, grundet ømme bryster, hvilket jeg ellers aldrig har. Men den var som sagt først positiv 4+3. 

Okay jeg må vente lidt tålmodigt endnu,  selvom det virker ulideligt 

Anmeld Citér

13. august 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja det kan sagtens være for tidligt at teste. Jeg kunne selv først teste 5+3. 5+1 var bragende negativ. 

Havde su symptomer da du testet negativ 

Anmeld Citér

13. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Havde su symptomer da du testet negativ 

Ikke et eneste. Men havde generelt ingen symptomer på noget som helst tidspunkt. 

Anmeld Citér

13. august 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja det er for tidligt at teste. Derfor de fleste teste først anbefaler at teste på dagen for forventet mens. Jeg testede negativt 3+5 men positivt 4+1. 

Anmeld Citér

13. august 2020

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Ja det er for tidligt at teste. Derfor de fleste teste først anbefaler at teste på dagen for forventet mens. Jeg testede negativt 3+5 men positivt 4+1. 

Men havde du symptomer trods negativ test så?

Anmeld Citér

13. august 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Men havde du symptomer trods negativ test så?

Nej overhoved ikke. Og heller ingen symptomer da jeg testede positivt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.