Ulddragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

den her er os dyr.... men føj hvor er den kær

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14515036&forum=365&road=&search=uld+dragt&sort=ID%20DESC&status=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

har lige kigget på dem begge :0) ville vælge den fra JOHA.... synes de generelt laver kanon kvalitet :0) og så blæse vejr med den 50kr

Ja har også hue til hami det mærke. havde vi også sidste vinter

Anmeld

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ja har også hue til hami det mærke. havde vi også sidste vinter

jeg tænker ofte sådan at den 50kr har man ski hurtigt brugt på noget andet :0)

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

den her er os dyr.... men føj hvor er den kær

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14515036&forum=365&road=&search=uld+dragt&sort=ID%20DESC&status=1

Hvis jeg havde hjerne til trendsale så havde jeg købt den

Anmeld

24. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Hvis jeg havde hjerne til trendsale så havde jeg købt den

jeg kan godt hjælpe dig

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jeg tænker ofte sådan at den 50kr har man ski hurtigt brugt på noget andet :0)

Ja det er rigtig nok, var fordi den kunne fås med blå striber den fra joha vi har fået lagt til side er mørke grå så går lige

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jeg kan godt hjælpe dig

Jamen kan slet ikke se str på den, eller er det bare mig

Anmeld

24. oktober 2009

Sara.

Her er et par billeder af min pige på 2 år.. hun er 85 cm ig vejer 12,9 kg. Lige for at få en fornemmelse af str... det er str 100

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2009

Vingummien

lærkes_mor skriver:

Her er et par billeder af min pige på 2 år.. hun er 85 cm ig vejer 12,9 kg. Lige for at få en fornemmelse af str... det er str 100

Oki, teor vist vi skal have den i 92 så tror jeg

Anmeld

25. oktober 2009

Cris

Jeg synes også, at Joha laver nogle lækre dragter. De er dyre, derfor er det bedst, hvis man køber dem størrer end børnene bruger. Jeg har købt for et par uger siden en Joha dragt i en butik som havde forskellige ting til 50% så jeg har skyndt mig at tage en med hjem!  Og under selve dragten bruger vi også en ren uld body. Bodier er blødere, synes jeg. Det er noget koldt om natten i vores lejlighed og det er ikke altid, han kan beholde dynen på. Så synes jeg at ulddragten hjælper rigtigt meget. Man kan købe en sæbe til uldvask til ubehandlet uld hos mange af de helsekostbutikker. Jeg har købt så en. Man smider dragten, bodien og alt ubehandlet som du har i en spand med vand og noget af den der sæbe og der ligger i en time. Normalt gør jeg det om morgenen om weekenden og jeg tager den ud, når jeg har tid eller husker det   Så prøver jeg at tage så meget vand som muligt med en håndklæd og jeg hænger tingene ved siden af varmen. Så kan du beholde Emils uld ting. Men man skal ikke gøre det så tit, som du sagde, ubehandlet uld skal ikke vaskes særlig tit.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.