Startede begge jeres fødsler med vandafgang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2020

BG17

Profilbillede for BG17

Hos jer, hvor første fødsel startede med vandafgang, startede anden fødsel også sådan? Eller startede den helt anderledes? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2020

Vik

Ja, begge mine startede med vandafgang 

Anmeld Citér

12. august 2020

2017morigen

Her startede begge fødsler også med vandafgang uden veer. Begge fødsler blev med vedrop. Tilgengæld fik jeg en klækkelig søskenderabat ved nr 2. Det tog næsten 26 timer fra vandafgang med nr 1 men nr 2 var vi hjemme i egen indkørsel efter lidt over 24 timer fra vandafgang 

Anmeld Citér

12. august 2020

Sscm

Ikke her...har fået mime 2 med 10 års mellemrum

Den første startede med veer, milde som jeg gik med i i ca 12 timer.....da jeg derefter var til tjek på fødegangen og rejste mig efter at være blevet tjekket med besked om at ueg godt kunne tag hjem igen da der gik læææænge inden der skete noget - fik jordmoder våde fusser da miy vand gik i det samme jeg rejste mig...1 time efter gik jeg ned på barsels stuen med min datter i armene.

Anden gang vågnede jeg natten til jeg skulle sættes igang ved at vandet gik....

Anmeld Citér

13. august 2020

Mullemee

Den første fødsel startede med små veer, og så blev jeg overvåget. Vandet gik kl 17 og hun var ude kl 19.45. Anden fødsel gik vandet ved første presseve og hun var ude 2 minutter efter. Jeg havde en presseve.

Anmeld Citér

13. august 2020

MKBP

Profilbillede for MKBP
BG17 skriver:

Hos jer, hvor første fødsel startede med vandafgang, startede anden fødsel også sådan? Eller startede den helt anderledes? 

Begge gange gik vandet præcis kl. 07.00 

Min første, en pige, blev født omkring kl. 02.00

Min anden, en dreng, blev født omkring kl. 10.00

....- Så samme tidspunkt det hele begyndte...- men min søn var noget hurtigere 

//Mette

Anmeld Citér

13. august 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
BG17 skriver:

Veer første gang hvor de tog bandet efter 35 timer, anden gang bæve jeg sat igang, og der gik en lille smule vand på toilettet derhjemme og mere kom der faktisk ikke. 

Anmeld Citér

13. august 2020

BG17

Profilbillede for BG17

Tusind tak for jeres svar allesammen  Sikke nogle vilde fødsler nogle af jer har haft  

Min første fødsel startede med vandafgang og vestorm, så er spændt på, om det samme sker inden længe med nr. 2 

Anmeld Citér

13. august 2020

Barn3

BG17 skriver:

Tusind tak for jeres svar allesammen  Sikke nogle vilde fødsler nogle af jer har haft  

Min første fødsel startede med vandafgang og vestorm, så er spændt på, om det samme sker inden længe med nr. 2 

You never know........

Men må håbe på de bedste/det kendte. 

Jeg venter nr 4 og jeg har ikke prøvet at vandet gå. Og jeg anstrenger derfor slet ikke,da for mig dette er ukendt.

Bare det går naturligt !

Held og lykke!

Anmeld Citér

13. august 2020

Christabelle

Min første fødsel startede med vandafgang uden veer. Måtte have vedrop for at få hende ud 

Anden fødsel, blev vi fuldt med vækstscanninger pga diabetes, og der kunne de pludselig ikke se ret meget fostervand, så han måtte tvinges ud med piller en uge før termin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.