Bevægelser i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2020

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er 26+2 dage henne i dag og har kunnet mærke liv siden 17+5, men jeg har det som om min baby ikke bevæger sig særlig meget de sidste 2 dage. Ikke ligeså meget som han har gjort indtil nu, det er som om han er blevet lidt mere stille. Særligt i sidste uge var han meget aktiv om natten og tidlig morgen, men nu der altså lidt mere stille. 

Har I prøvet det før? Hvordan skal jeg forholde mig til det? Ved I hvad der kan være grund til det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2020

Carina:-)

Kontakt fødegangen. 

Der vil de nok lige tjekke baby .

Højst sandsynligt har han  bare  vendt sig  - men better safe than sorty.

Anmeld Citér

12. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 26+2 dage henne i dag og har kunnet mærke liv siden 17+5, men jeg har det som om min baby ikke bevæger sig særlig meget de sidste 2 dage. Ikke ligeså meget som han har gjort indtil nu, det er som om han er blevet lidt mere stille. Særligt i sidste uge var han meget aktiv om natten og tidlig morgen, men nu der altså lidt mere stille. 

Har I prøvet det før? Hvordan skal jeg forholde mig til det? Ved I hvad der kan være grund til det? 

Kontakt fødegangen og bliv tjekket. Det er sikkert ingenting. Han kan have vendt sig så sparkede går indad eller han kan sove om dagen nu når han er meget aktiv om natten. Men hellere tjekkes en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld Citér

12. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Altid en gang for meget end en gang for lidt. Få ringet og tjekket det. Ikke se tiden an. 

Anmeld Citér

13. august 2020

Barn3

Hej

Jeg er 29+.

Og jeg vil sige at jeg har hektiske hverdage og når jeg er i gang,mærker jeg ikke bevægelaer,men når heg sætter mig ned,kan su tro-her bliver jeg mindet om at jeg er gravid . 

Lyt til dig selv ig dine egne fornemmelser.

Og held og g lykke!

Anmeld Citér

13. august 2020

Anonym trådstarter

Det kan godt være han har vendt sig, som I andre foreslog, fordi jeg kunne mærke små spark ned ad lidmoderen. Her til morgen begyndte han at bevæge sig meget mere og har været aktiv det meste af formiddagen, men man bliver bare bange, når pludselig der sker en ændring. Var indstillet på at skulle ringe til min jordemoder, men ventede lige lidt for at se om der skete noget og det gjorde der heldigvis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.