Hvor tidligt testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tidligt? (muligt med flere svarmuligheder ved flere graviditeter :-) )

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.206 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2020

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, hvor tidligt har I kunne få en positiv test? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg havde kun mulighed for at krydse en af. 
Første graviditet testede jeg først en anelse positivt 4+3. Denne gang 3+1(selvom jeg troede jeg var 3+6). 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

5+3. Og blev rykket 4 dage frem til nf
5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

11. august 2020

Anonym trådstarter

Nå mærkeligt- øv, hvis jeg glemte at trykke i feltet alligevel, så ryger der lige nogle stemmer der. 

Men super spændende ! jeg kan godt se, at man måske skal op på de 3+ og derover, og jeg havde også hørt flere kunne teste der (ikke rigtig i 2+, hvilket jeg er nu). Så torsdag er jeg 3+0 og tænker at kunne begynde der. JA, jeg har selvfølgelig allerede været på den, og de er (selvfølgelig) bragende negative  Åhh den ventetid altså 

Anmeld Citér

11. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Nå mærkeligt- øv, hvis jeg glemte at trykke i feltet alligevel, så ryger der lige nogle stemmer der. 

Men super spændende ! jeg kan godt se, at man måske skal op på de 3+ og derover, og jeg havde også hørt flere kunne teste der (ikke rigtig i 2+, hvilket jeg er nu). Så torsdag er jeg 3+0 og tænker at kunne begynde der. JA, jeg har selvfølgelig allerede været på den, og de er (selvfølgelig) bragende negative  Åhh den ventetid altså 

Det man kan risikere ved at teste allerede der, er at man kan fange en bio.
Prøvede året forinden jeg blev gravid med baby2 at teste positiv allerede 3+, men den blev ved med kun at være en anelse positiv hen til 4+0 hvor menstruationen kom alligevel. på trods havde vi håbet oppe indtil det blev klart at det var en bio.

Krydser fingre for digHar I prøvet længe? 

Anmeld Citér

11. august 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det man kan risikere ved at teste allerede der, er at man kan fange en bio.
Prøvede året forinden jeg blev gravid med baby2 at teste positiv allerede 3+, men den blev ved med kun at være en anelse positiv hen til 4+0 hvor menstruationen kom alligevel. på trods havde vi håbet oppe indtil det blev klart at det var en bio.

Krydser fingre for digHar I prøvet længe? 

Jaa, det er rigtigt. Det ved jeg også godt, det har jeg kedelig erfaring med- de bio' er der   

Vi har kun prøvet denne cyklus, men min sidste graviditet tog 14 måneder og to SA omkring 6 uge. Så er lidt spændt på, hvornår den er der denne her gang. Jeg er blevet en 8 år ældre siden sidste graviditet, hvilket måske også kan have en negativ indvirkning

Anmeld Citér

11. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Jaa, det er rigtigt. Det ved jeg også godt, det har jeg kedelig erfaring med- de bio' er der   

Vi har kun prøvet denne cyklus, men min sidste graviditet tog 14 måneder og to SA omkring 6 uge. Så er lidt spændt på, hvornår den er der denne her gang. Jeg er blevet en 8 år ældre siden sidste graviditet, hvilket måske også kan have en negativ indvirkning

Kender alt for godt til de tanker. Håber det lykkes for jer uden al den bekymring. Det er så hårdt.

Vi havde kæmpet et år næsten inden jeg “ramte” bio’en. Og derfra et helt år før end jeg stod med en positiv test igen. 

Anmeld Citér

12. august 2020

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Kender alt for godt til de tanker. Håber det lykkes for jer uden al den bekymring. Det er så hårdt.

Vi havde kæmpet et år næsten inden jeg “ramte” bio’en. Og derfra et helt år før end jeg stod med en positiv test igen. 

Wauw. Hold da op. Det må også være rigtig hårdt   Har I planer om flere ? 

Anmeld Citér

12. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Anonym skriver:

Wauw. Hold da op. Det må også være rigtig hårdt   Har I planer om flere ? 

Den sidste holdt ved og jeg er nu 37 uger henne. Men det holdt hårdt, og jeg var bange, længe efter, for at miste.
Især da vi ramte årsdagen for bio’en var hård, men så gik der ikke andet end en lille måned før vi stod med en positiv test. så 13 mdr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.