Abracadabra skriver:
Der ER jo muligheden for kejsersnit under fuld bedøvelse, hvis det er selve kejsersnittet, du frygter. MEN det løser jo intet at blive ved med at udvise undgåelsesadfærd og lade angsten styre. Du ser frem til konstant angst RESTEN AF DIT LIV (for sådan er livet med børn). Hårdt og brutalt. Så du skal arbejde med angsten og igang nu. Måske kan du endda nå at føde vaginalt.
Jeg er ked af at virke så bister, men kejsersnit som løsning på fødselsangst er jo bare som at tisse i bukserne for at holde varmen. Angsten vokser / man ender med at blive ENDNU koldere. Så jeg synes ikke, at du har fået god nok hjælp til din fødselsangst.
Så præcist sagt!
Det er en ond cirkel TS befinder sig i. Det må være hårdt.
Ja,når graviditet er gennemført og barnet er ud ender bekymringet ikke. Hvad med vuggedøden ig hvad med tiden,hvor de skal af sted med fx offentlig teansport til skole.
Jeg ville aldrig fokusere på det,at førstegangsfødende skal "arbejde"i 24 timer. Jeg ville fokusere på at man er så heldig,at man få lov at gennemfør en fødsel.
Her er så mange piger som skriver at de fødte meget hurtigt,også 1.gang. ja,også mig-ca 3,5 timer.
Men vi er jo så forskellige.
Kære TS,håber du vil få hjælp og alt vil ende som er befst både for dig og dine kære.
Anmeld
Citér