Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.984 visninger
10 svar
12 synes godt om
9. august 2020

Lundecl

Hej, 

jeg fik fjernet min spiral d. 15 juni, fik en 1,5 times blødning d. 25 juni som jeg talte som menstruation trods meget kort. Testede positiv på graviditetstest d. 25 juli, men fik herefter en spontan abort i uge 6+1.

jeg blødte i 2 dage, meget kraftigt og så holdet det op. 8 dage efter oplevede jeg en blødning hvor det kom meget pludseligt, så det blødte igennem trusserne og herefter har jeg ikke blødt igen. Jeg synes det er meget mærkeligt! Da jeg aborterede var jeg allerede nede i hcg på 6. Så det er meget hurtigt kommer  ud af systemet.

jeg forstår bare ikke hvad den her blødning var ����‍♀️ Jeg har ikke rigtig oplevet nogen pletblødning. Så det vil være mærkeligt at det var det.

nogen gode bud?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2020

Ella11

Lundecl skriver:

Hej, 

jeg fik fjernet min spiral d. 15 juni, fik en 1,5 times blødning d. 25 juni som jeg talte som menstruation trods meget kort. Testede positiv på graviditetstest d. 25 juli, men fik herefter en spontan abort i uge 6+1.

jeg blødte i 2 dage, meget kraftigt og så holdet det op. 8 dage efter oplevede jeg en blødning hvor det kom meget pludseligt, så det blødte igennem trusserne og herefter har jeg ikke blødt igen. Jeg synes det er meget mærkeligt! Da jeg aborterede var jeg allerede nede i hcg på 6. Så det er meget hurtigt kommer  ud af systemet.

jeg forstår bare ikke hvad den her blødning var ����‍♀️ Jeg har ikke rigtig oplevet nogen pletblødning. Så det vil være mærkeligt at det var det.

nogen gode bud?  

tror det fake sæd/æg celler

du kommer nok igensnit til at opleve 20 spontane vil jeg tro!!

men en dag lykkese det!!

Anmeld Citér

20. august 2020

AnoMor

Ella11 skriver:

tror det fake sæd/æg celler

du kommer nok igensnit til at opleve 20 spontane vil jeg tro!!

men en dag lykkese det!!

Undskyld, men hvad er det dog for et svar at sende og sige at ts kommer igennem 20 spontane aborter. !? Det kan du da på ingen som helst måske udtale dig om. 

Anmeld Citér

20. august 2020

Ella11

AnoMor skriver:

Undskyld, men hvad er det dog for et svar at sende og sige at ts kommer igennem 20 spontane aborter. !? Det kan du da på ingen som helst måske udtale dig om. 

nej nej! det ar bare mit personlige gæt på

at 20 er genmensnitte. i det 20 procent for en spontag af bort i dk ):

Anmeld Citér

20. august 2020

AnoMor

Ella11 skriver:

Lad være at gætte på ting du ikke har forstand på. Det er som at sparke til en der ligger ned og alle er forskellige. 

Anmeld Citér

20. august 2020

CBbaby

Ella11 skriver:

Så har du ikke forstået procentdelen af det. 

20% svarer til at hver 5 kvinde oplever en abort :-)

3 aborter for EN eller mere kan evt været et problem, og kan evt udredes.  

Så nej, 20 aborter er IKKE normen! 

Anmeld Citér

20. august 2020

Ella11

CBbaby skriver:

Så har du ikke forstået procentdelen af det. 

20% svarer til at hver 5 kvinde oplever en abort :-)

3 aborter for EN eller mere kan evt været et problem, og kan evt udredes.  

Så nej, 20 aborter er IKKE normen! 

nåår ok tak jeg er osse dårlig til matematik

Anmeld Citér

20. august 2020

Ella11

AnoMor skriver:

Lad være at gætte på ting du ikke har forstand på. Det er som at sparke til en der ligger ned og alle er forskellige. 

ok vil prøve at huske det. ville ikke genere blot hjælpe

Anmeld Citér

20. august 2020

CBbaby

Ella11 skriver:

ok vil prøve at huske det. ville ikke genere blot hjælpe

Jeg ved ikke, om du er oprigtig hjælpsom, ensom eller bare keder dig :-) 

Men uanset hvad er det meget ufølsomt at hive alle de gamle debatter frem. Og meget ufølsomt at opfordre folk til at føde og give deres børn væk, når ikke engang har gennemlæst sagen. 

Jeg synes, du skal stoppe med at skrive på alle de gamle debatter, læse sagerne rigtigt inden du svarer. For du hjælper ingen ved det. Du forplumrer debatten. 

Nu har jeg sagt, hvad der skal siges. Og håber du følger en venlig opfordring :-) 

Anmeld Citér

20. august 2020

AnoMor

CBbaby skriver:

Jeg ved ikke, om du er oprigtig hjælpsom, ensom eller bare keder dig :-) 

Men uanset hvad er det meget ufølsomt at hive alle de gamle debatter frem. Og meget ufølsomt at opfordre folk til at føde og give deres børn væk, når ikke engang har gennemlæst sagen. 

Jeg synes, du skal stoppe med at skrive på alle de gamle debatter, læse sagerne rigtigt inden du svarer. For du hjælper ingen ved det. Du forplumrer debatten. 

Nu har jeg sagt, hvad der skal siges. Og håber du følger en venlig opfordring :-) 

Præcis. Plus. Lad være at skriv til en der lige har født sin døde baby og skal begrave den at hun “bare” kunne få drop så havde den overlevet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.