Hvor meget skal man bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2020

Anonym trådstarter

Hej i skønne mennesker

håber i kan holde varmen. Jeg har brug for hjælp. Det er mig der også tidligere har oprettet en tråd om at jeg blev helt uplanlagt gravid og har planlagt en medicinsk abort. 
i foregårs fik jeg så den pille der sætter udviklingen i stå. I dag skulle jeg så tage de 4 stikpiller der får livmoderen til at trække sig sammen. Jeg vågner kl 6 i morgen og ligger de 4 piller dybt op i skeden. Prøver at sove lidt igen men kan ikke rigtig. Efter 2 timer kan jeg godt fornemme lidt murren i underlivet, men vælger at blive liggende lidt endnu. Jeg har taget to panodiler forebyggende men har ingen ipren. Mangler ofså morgenbrød til børnene og jeg. Så kl 9.30 altså 3 halv time efter står jeg op.. tager noget tøj på for at køre i netto efter morgenbrød og ipren. Kan godt mærke at der måske er lidt “dumt” da det virkelig begynder at murre i underlivet.... da jeg står ved kassen kan jeg mærke at okay nu skal jeg hjem!!! Skynder mig at betale.. ind i bilen og kører de 500 meter hjem. Skynder mig på toilet og ud kommer der to klumper og masser af blod.... tager nyt bind på og lægger mig 10 min i sengen....

men siden da har jeg faktisk ikke haft ondt overhovedet bløder selvfølgelig stadig men har ikke blødt mere end et stort natbind i det hele..... 

men wow havde sådan frygtet det blev helt galt!! Og så er det “så nemt”  sidder og tænker... mon det var det... mon jeg ikke bløder mere end jeg gør fordi jeg kun var 5+4 mon? Er der hele mon ikke kommet med ud og det er derfor det ikke blev værre? Skørt ik? 

jeg fik en provokeret abort for ja mange år siden.. 21 år siden og da var jeg indlagt på sygehuset under forløbet men mindes egentlig også forløbet var nogenlunde det samme.. måske lidt flere smerter da jeg dengang jo ikke havde født før

nogen herinde der har oplevet det så “nemt og positivt? Tror jeg har læst for mange skrækhistorier herinde så forventede det ville blive er mareridt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg havde en spontan abort i uge 5, min forløb faktisk som du beskriver efter det første døgn blødte jeg ikke mere en ved en almindelig mens.

Anmeld Citér

7. august 2020

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Jeg havde en spontan abort i uge 5, min forløb faktisk som du beskriver efter det første døgn blødte jeg ikke mere en ved en almindelig mens.

Okay jeg håber det hele er gået som det skal og det “bare” var det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.