Skråstol med vibration??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Ansemusen

Der er en skråstol til halv pris i Baby Sam her indtil d. 31. oktober, som ser rigtig god ud, med indbygget musik, regnskovslyde, legetøj og vibrator.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med vibration i skråstole! Er det noget som beroliger barnet? Vi har ikke tænkt os at bruge det fast, da vi mener, at barnet skal have menneskelig nærhed når det er ked af det, og ikke bare sættes i en stol med diverse ting der kan berolige det. Men når man fx. laver mad når man er alene hjemme og ikke kan tage barnet op hele tiden, tænker vi at det måske er smadder smart.

Hvad mener I kloge quinder herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

N&J

Jeg har været så heldig at kunne låne min søsters, og har den stående i køkkenet, for netop at kunne lave mad og lignende, tror ikke du skal være bange for at den bliver et opbevaringssted, men datter og min nevø vil ikke sidde i den mere end de 10-15 min som alligevel anbefales, min søster brugte den meget til når hun skulle give skemad i starten.. Nikita elsker at den vibrere og spiller, og nu bruger hun den bare til at sidde og lege med (sidder ved siden af stolen).. men ved ærlig talt ikke om det er en nødvendigvhed at den både kan spille/vibrere.. tror ikke det har den store betydning, men har jo intet at sammenligne med.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.