Tom graviditetssæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2020

FirstChild

Jeg var ved lægen for 3 uger siden, efter 2 positive test (over 2 dage).

min læge kom frem til jeg var ca 10/11 uger henne, jeg fik taget blodprøve og mine tal var på 4200. Jeg var så til nf i tirsdags. Og de fandt intet andet end en graviditetssæk på 23x14mm. 

Jeg har så fået taget blodprøve i tirsdags og så igen idag torsdag for at se om hcg tal stiger. 

Min prøve fra i tirsdags siger tallet er på 20.000, og jeg venter nu på svaret fra idag. 

jeg er sindssygt nervøs og skrækslagen, er der andre der har prøvet dette og måske kan relaterer. Jeg ved godt kroppe ikke reagerer ens, men det kunne være rart med nogle indsigelser fra nogen som har prøvet det samme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2020

Anonym

FirstChild skriver:

Jeg var ved lægen for 3 uger siden, efter 2 positive test (over 2 dage).

min læge kom frem til jeg var ca 10/11 uger henne, jeg fik taget blodprøve og mine tal var på 4200. Jeg var så til nf i tirsdags. Og de fandt intet andet end en graviditetssæk på 23x14mm. 

Jeg har så fået taget blodprøve i tirsdags og så igen idag torsdag for at se om hcg tal stiger. 

Min prøve fra i tirsdags siger tallet er på 20.000, og jeg venter nu på svaret fra idag. 

jeg er sindssygt nervøs og skrækslagen, er der andre der har prøvet dette og måske kan relaterer. Jeg ved godt kroppe ikke reagerer ens, men det kunne være rart med nogle indsigelser fra nogen som har prøvet det samme.

Hvordan er lægen kommet frem til at du skulle være 10-11 uger henne for 3 uger siden? 

Anmeld Citér

6. august 2020

Anonym

Kære du

Med alle forbehold for ikke at ville skræmme dig uden begrundelse, lyder det desværre som om der kunne være tale om et såkaldt vindæg. Med HCG på 20.000 burde en levedygtig graviditet og hjerteblink kunne konstateres i din livmoder.

Det lyder også mærkeligt at din læge vurderer dig til 10-11 uger så kort tid efter positiv test?

Anmeld Citér

6. august 2020

Anonym

Hvordan er din læge kommet frem til de 10-11 uger? 

Både hcg og str på GS nu, indikere stærkt, at du kun var 4 uger henne på det tidspunkt. 

En GS på 23mm svare til uge 7,hvor der også burde være et foster med hjerteblink. 

Så ikke for at gøre dig ked af det, ville jeg forberede mig på, en ikke levedygtig graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.