Mit ene bryst er pludseligt vokset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
4 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august

Anonym trådstarter

Godmorgen til alle.

Lidt forhistorie: jeg har været syg længe, er opereret mange gange og jeg er pt i behandling for en spiseforstyrrelse. Jeg har ingen livmoder og ingen æggestokke længere.

Jeg er meget undervægtig, hvilket også har sat sine spor på mine bryster. De var helt forsvundet og selv den mindste str bh kan jeg ikke passe til fulde. 

Nu er mit højre bryst så vokset, det er ømt og føles tungt når jeg røre ved det. Umiddelbart kan jeg ikke mærke nogle knuder. Men jeg bliver alligevel både nysgerrig og også lidt bekymret over hvad der mon sker.

Har i et godt bud? Google holder jeg mig fra da jeg altid bliver mere bekymret end klog. 

Tak på forhånd

Anmeld Citér

4. august

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Normalt ville jeg sige graviditet, men det kan jo så ikke lade sig gøre.. Så jeg vil bestemt sige, at du skal få en hurtig tid hos lægen.. Ikke fordi jeg tror, at det er alvorligt, men bare for en sikkerheds skyld

Anmeld Citér

4. august

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Det skal tjekkes  - højst sandsynligt er det en betændelse i en af kirtlerne   men det kan også være alvorligt. 

Så til lægen .

Anmeld Citér

4. august

Anonym trådstarter

Har netop ringet til lægen. Sekretæren gav mig en tid om to uger. Jeg spurgte hende om det var forsvarligt at lade mig vente i to uger. Hun svarede at så længe jeg ikke kunne mærke en knude var hun ikke bekymret. Men jeg er ikke læge og ved ikke hvad jeg skal mærke efter helt præcist.

Hun endte med at give mig en tid senere idag kl 14.30.

Anmeld Citér

4. august

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Har netop ringet til lægen. Sekretæren gav mig en tid om to uger. Jeg spurgte hende om det var forsvarligt at lade mig vente i to uger. Hun svarede at så længe jeg ikke kunne mærke en knude var hun ikke bekymret. Men jeg er ikke læge og ved ikke hvad jeg skal mærke efter helt præcist.

Hun endte med at give mig en tid senere idag kl 14.30.

Godt.. For som du siger, så er du ikke læge og ved derfor ikke, hvad du skal mærke efter..

Giv gerne en update, hvis du vil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.