Suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jamen du kan da godt prøve at ringe og snakke med dem. Men jeg tvivler på at du får noget ud af det. For det er virkelig helt normalt. Og selvom det skulle være en begynde abort (håber jeg selvfølgelig ikke det er) så kam de ikk gøre noget ved det alligevel. 

Har lige været deroppe... De ville se tiden an en uge mere, de tog en urinprøve som var blank dog med blod i, men graviditetstesten de tog var positiv... 

De vil ringe til mig mandag og høre hvordan det går, men får jeg stærke smerter eller begynder a bløde som mens styrke skulle jeg self ringe igen... 

De mente osse at det er helt normalt men kunne self ikke 100 procent udelukke der er noget galt 

Nu er jeg blot endnu mere glad for min selvbetalte scanning jeg skal til på fredag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Har lige været deroppe... De ville se tiden an en uge mere, de tog en urinprøve som var blank dog med blod i, men graviditetstesten de tog var positiv... 

De vil ringe til mig mandag og høre hvordan det går, men får jeg stærke smerter eller begynder a bløde som mens styrke skulle jeg self ringe igen... 

De mente osse at det er helt normalt men kunne self ikke 100 procent udelukke der er noget galt 

Nu er jeg blot endnu mere glad for min selvbetalte scanning jeg skal til på fredag 

De første 12 uger kan man aldrig vide om noget går galt. Men jo mere du slapper af jo bedre går det også. Det er ikk sundt at gå og stresse over det. 

tænk positivt. Lægen er ikk bekymret, det er normalt at have pletblødninger i starten?ø, du har ingen kraftige smerter osv. tænk på de positive ting. Så bliver dagene meget nemmere 

Anmeld Citér

14. august 2020

Baby2017

Anonym skriver:

Hvordan gik scanningen?

Anmeld Citér

14. august 2020

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Hvordan gik scanningen?

Scanningen gik rigtig godt

Der var den sødeste lille blop med fint hjerteblink og hjertelyd ����

Hun sagde der var intet i selve graviditeten der kunne give årsag til blødning så det måtte være meget sarte slimhinder ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

14. august 2020

Baby2017

Anonym skriver:

Scanningen gik rigtig godt

Der var den sødeste lille blop med fint hjerteblink og hjertelyd ����

Hun sagde der var intet i selve graviditeten der kunne give årsag til blødning så det måtte være meget sarte slimhinder ❤️❤️❤️

Det er jeg glad for at høre. Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.