Røde knopper, hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.881 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2020

Anonym trådstarter

Min søn på 10 måneder har fået 2 af sådan nogle knopper her på sit ben. Vi bor hvor der er mange myg og de kommer sommetider med ind om natten, jeg synes bare de virker meget hårde i ‘bulen’ til det skulle være myggestik? 

Vi Ringer til lægen imorgen, men er der nogen der kunne have et bud på hvad det er?  Han har hverken feber eller virker sløj eller andet han er fuldstændig ligesom han plejer at være.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2020

Soonmom

Skoldkopper måske? Eller et eller andet insektbid.

Hvorfor kontakte lægen, hvis han ikke er dårlig? 

Anmeld Citér

30. juli 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Skoldkopper måske? Eller et eller andet insektbid.

Hvorfor kontakte lægen, hvis han ikke er dårlig? 

Jeg har os tænkt på om det kunne være skoldkopper men ‘bulen’ er ret hård i det. 

Jeg tænker at tage ham til lægen for en sikkerhedsskyld hvis nu det er noget som skal behandles  

Anmeld Citér

30. juli 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min søn på 10 måneder har fået 2 af sådan nogle knopper her på sit ben. Vi bor hvor der er mange myg og de kommer sommetider med ind om natten, jeg synes bare de virker meget hårde i ‘bulen’ til det skulle være myggestik? 

Vi Ringer til lægen imorgen, men er der nogen der kunne have et bud på hvad det er?  Han har hverken feber eller virker sløj eller andet han er fuldstændig ligesom han plejer at være.

Det ligner myggestik. Og har han det fint er der ingen grund til at kontakte lægen  

Anmeld Citér

30. juli 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg har os tænkt på om det kunne være skoldkopper men ‘bulen’ er ret hård i det. 

Jeg tænker at tage ham til lægen for en sikkerhedsskyld hvis nu det er noget som skal behandles  

Så længe han ikke har det dårligt, ville jeg da bare holde øje med hvordan det udvikler sig 

Anmeld Citér

30. juli 2020

AnoMor

Ingen grund til at kontakte lægen hvis han er som han plejer. 
Det ligner et insektmidler af en art. Ikk noget jeg ville bekymre mig om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.