Positiv men bliver svagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2020

Anonym trådstarter

Hvor kan hormoner bare lave rod hos en! Jeg testede i lørdags (25/7) positiv! Den blev ikke knald positiv, men bare positiv.

Jeg havde dog en ide om at jeg kunne teste et par gange mere og forventede en mere tydelig test. Men igår var den næsten ikke til at se (jeg har stor tissetrang, går på toilettet i søvne, og drak vand lige inden sengetid). Jeg holdet mig herefter med meget besvær i 6,5 time og der fik jeg en positiv streg.
Ikke super tydelig, men den er der.

Idag gik heller ikke bedre end igår, hvor der kom en lille streg frem.
Lægen sagde at en positiv streg er en positiv streg. Bum. Men jeg går nu og kan ikke ryste tvivl af mig.
Jeg har ikke smerter, andet end murren i underlivet. Og ingen blødning.

Nogen der har erfaring? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2020

Anonym trådstarter

Tidligere test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juli 2020

MEF

Tillykke med graviditeten.
Hvor langt er du mon henne?

Jeg fik heller aldrig helt bragende positive tests! De blev ved med at være svage, men nu er jeg altså i uge 21.

Men jeg kan gost forstå at du bliver bekymret over at de bliver lidt svagere. Det kan være fordi du bruger forskellige mærker af tests. Der er næste ikke noget at gøre andet end at se tiden an og måske købe en tidlig scanning for at få syn for sagen?

Anmeld Citér

30. juli 2020

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Tillykke med graviditeten.
Hvor langt er du mon henne?

Jeg fik heller aldrig helt bragende positive tests! De blev ved med at være svage, men nu er jeg altså i uge 21.

Men jeg kan gost forstå at du bliver bekymret over at de bliver lidt svagere. Det kan være fordi du bruger forskellige mærker af tests. Der er næste ikke noget at gøre andet end at se tiden an og måske købe en tidlig scanning for at få syn for sagen?

Tak  man bliver bare investeret på så kort tid! 

jeg fik taget min spiral ud d. 15/6 og fik en lille menstruation d. 25/6 (1,5 timer og så var det slut). Lidt overraskende! 
så jeg er i uge 6, 5+0 idag. 

Jeg har det bare mærkelig idag. Jeg sveder! Og jeg sveder ellers ikke rigtig. Men de sidste nætter har jeg haft det virkelig varmt. 
Jeg har en del spændinger ca. 5 cm over navlen. Og en murren i underlivet. Lyder det som ligamens? 

og tillykke med graviditeten! �� er det gået let nok? 

Anmeld Citér

30. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg får mit svar nu. Jeg fik min kæreste med ud og gå inden mit sidste svar, hvor jeg tænkte at hvis det var en tidlig spontan abort, så kunne det måske sættes igang. Og ellers var motionen god for os

- Jeg er så begyndt at bløde lidt nu her, og det spænder op i hele underlivet. Så nu ved jeg næsten kun hvilken vej det går. Det er ok. Så var der jo nok noget galt. Visheden er det bedste. 
Nu venter jeg/vi bare på at det udvikler sig og ikke er som sidstedagens menstruation.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.