Langhårsfrisure - dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.431 visninger
10 svar
9 synes godt om
30. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har en dejlig dreng med det tykkeste lækre hår. Jeg får det altid tyndet øverst og klippet ca en han hver 1,5 måned. Pandehåret er nu ved at nå øjnene, så jeg ville normalt bestille nu tid til klip. Men jeg synes måske, at det kunne være flot med lidt længde - ingen pandehår osv. problemet er, at han lige nu er han generet af pandehåret. Og jeg kan jo dårligt give ham hello kitty klemmer i håret eller en eleastik..?  

Hvad gør i andre i den åndsvage “pandehåret er for langt” -faser?

Han er 6 år - giver det overhoved mening med langt hår eller er det stylingmæssigt for besværligt..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2020

Soonmom

Hvis han er 6 år, har du så spurgt ham hvad han selv ønsker? 

Anmeld Citér

30. juli 2020

Anonym trådstarter

Hvis han er 6 år, har du så spurgt ham hvad han selv ønsker? 

Det er også ham selv som synes lang hår er cool .. men han er samtidig irriteret over pandehåret.
og det med at man ser lidt dum ud i perioden, hvor det vokser ud  

Anmeld Citér

30. juli 2020

serinasmor

Jeg så en dreng i børnehaven med pandehårsknold den anden dag... 

Men når han er 6 år så tænker jeg at drengen selv har en holdning til, hvad er sejt - så spørg ham. 

Anmeld Citér

30. juli 2020

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg så en dreng i børnehaven med pandehårsknold den anden dag... 

Men når han er 6 år så tænker jeg at drengen selv har en holdning til, hvad er sejt - så spørg ham. 

Han siger han selv ønsker det... og jeg tror selv det vil være sødt.

men hvad hulan gør man med det øndsvage pandehår..?

Anmeld Citér

30. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Han siger han selv ønsker det... og jeg tror selv det vil være sødt.

men hvad hulan gør man med det øndsvage pandehår..?

Det har flere da svaret på nu. Spørg drengen hvad han vil med det. Vil han have det redt op i en knold, vil han have kun pandehåret klippet, vil han leve med det irriterer til det er en længde der ikke generer.  Han er 6 år. Spørg ham

Anmeld Citér

30. juli 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej 

jeg har en dejlig dreng med det tykkeste lækre hår. Jeg får det altid tyndet øverst og klippet ca en han hver 1,5 måned. Pandehåret er nu ved at nå øjnene, så jeg ville normalt bestille nu tid til klip. Men jeg synes måske, at det kunne være flot med lidt længde - ingen pandehår osv. problemet er, at han lige nu er han generet af pandehåret. Og jeg kan jo dårligt give ham hello kitty klemmer i håret eller en eleastik..?  

Hvad gør i andre i den åndsvage “pandehåret er for langt” -faser?

Han er 6 år - giver det overhoved mening med langt hår eller er det stylingmæssigt for besværligt..?

som de andre siger, hvad vil han gøre med pandehåret? 
Og han kan da sagtens have eleastik i håret, eller en sort hårklemme.. (der er jo andet end hårklemmer med hello kitty eller glimmer

Anmeld Citér

30. juli 2020

Englehår

Profilbillede for Englehår

Han kunne evt også bruge et af de der tynde elastiske hårbånd som bruges til fx fodbold? De fåes i mange farver og holder fint på håret

Anmeld Citér

30. juli 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Englehår skriver:

Han kunne evt også bruge et af de der tynde elastiske hårbånd som bruges til fx fodbold? De fåes i mange farver og holder fint på håret

Jeg tænkte det samme 

Anmeld Citér

30. juli 2020

Strain

Jeg har en dreng på 7 år med langt hår (undercut). Da han ville gro hans hår ud, brugte jeg enten et lille sort spænde til at køre det ud til den ene side med, eller en tynd gennemsigtig elastik til at sætte det op med. Altså, som en lille knold og ikke som en pisk lige op i luften.

Han valgte det selv som 4 årig, og nu er hans hår lidt længere end skulder-langt på toppen.

Der var lige en lille måneds tid hvor pandehåret var irriterende, men så blev det langt nok til at han kunne putte bag hans ører og så var det overstået.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.