Eksperthjælp: 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juli

Rikke Nielsen

Hej Rikke
Jeg er ved a gå ud af mit gode skind og samtidig prøver jeg at slå kold vand i blodet...

Jeg er idag 6+0 og har de sidste 5 dage haft flere gange hvor der har været en lille smule lys blod på papiret når jeg har været på wc... Det er sådan kommet og gået der har været dage hvor jeg slet ikke har blødt...

Er virkelig nervøs, har tid til tidlig scanning d. 7 aug. Hvor jeg så vil være 7+2... Kan sådan nogen blødninger godt komme og gå uden det tegn på der noget galt... Idag og igår har jeg haft lette menstruationssmerter og en smule kvalme... Resten a de graviditets symptomer jeg havde for dage siden er aftaget en del

Rikkes svar

Besked er svaret på- Håber du har fået mit svar

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli

Mbloch88

Profilbillede for Mbloch88
Rikke Nielsen skriver:

Hej Rikke
Jeg er ved a gå ud af mit gode skind og samtidig prøver jeg at slå kold vand i blodet...

Jeg er idag 6+0 og har de sidste 5 dage haft flere gange hvor der har været en lille smule lys blod på papiret når jeg har været på wc... Det er sådan kommet og gået der har været dage hvor jeg slet ikke har blødt...

Er virkelig nervøs, har tid til tidlig scanning d. 7 aug. Hvor jeg så vil være 7+2... Kan sådan nogen blødninger godt komme og gå uden det tegn på der noget galt... Idag og igår har jeg haft lette menstruationssmerter og en smule kvalme... Resten a de graviditets symptomer jeg havde for dage siden er aftaget en del

Rikkes svar

Besked er svaret på- Håber du har fået mit svar

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Kan intet svar se på dette spørgsmål 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.