Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. juli 2020

Mbloch88

Hvis man har en lille blødning der sådan kommer og går fra dag til dag... Er det så noget man skal være bange for  det er meget lys rød og det er minimalt blødning, kun en bitte smule i trusserne. Samt der kommer noget på papiret når jeg tørre.. Lægen vil ikke se mig har en smule mens smerter men stadig ømme bryster og ja, men slet ikke samme styrke graviditets smerter som for få dage siden 

Jeg er 6 uger henne idag og vi har bestemt os for a tage en selv betalt scanning når jeg er 7+ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2020

BG17

Profilbillede for BG17

Det er aldrig rart at se blod, når man er gravid. Mange bløder hvor det ikke har nogen betydning. Jeg har oplevet det i to graviditeter, hvor det ikke havde et positivt udfald og to andre, hvor det ingen betydning havde. Jeg håber, I får gode nyheder til scanningen i næste uge 

Anmeld Citér

29. juli 2020

AnoMor

Mbloch88 skriver:

Hvis man har en lille blødning der sådan kommer og går fra dag til dag... Er det så noget man skal være bange for  det er meget lys rød og det er minimalt blødning, kun en bitte smule i trusserne. Samt der kommer noget på papiret når jeg tørre.. Lægen vil ikke se mig har en smule mens smerter men stadig ømme bryster og ja, men slet ikke samme styrke graviditets smerter som for få dage siden 

Jeg er 6 uger henne idag og vi har bestemt os for a tage en selv betalt scanning når jeg er 7+ 

Jeg blødte også i uge 6. Sådan lyst og frisk. Det betød ikke noget. Fik en sund og rask dreng alligevel

Anmeld Citér

29. juli 2020

Mbloch88

AnoMor skriver:

Jeg blødte også i uge 6. Sådan lyst og frisk. Det betød ikke noget. Fik en sund og rask dreng alligevel

Årh hvor skønt tillykke   jeg har bare blødt on off igennem en uge nu ����

Anmeld Citér

29. juli 2020

AnoMor

Mbloch88 skriver:

Årh hvor skønt tillykke   jeg har bare blødt on off igennem en uge nu ����

Ville ikke være bekymret så længe at det ikke er mere end det du beskriver og at du ikk har kraftige smerter.

Anmeld Citér

29. juli 2020

MEF

Tillykke med graviditeten.

Jeg har også pletbløde i min nuværende graviditet. Og jeg er nu 20 uger henne med en sund og rask pige. Så det behøver ikke at betyde at der er noget galt

Anmeld Citér

29. juli 2020

Mbloch88

MEF skriver:

Tillykke med graviditeten.

Jeg har også pletbløde i min nuværende graviditet. Og jeg er nu 20 uger henne med en sund og rask pige. Så det behøver ikke at betyde at der er noget galt

Blødte du flere gange eller bare et enkelt tilfælde 

Anmeld Citér

29. juli 2020

MEF

Mbloch88 skriver:

Blødte du flere gange eller bare et enkelt tilfælde 

Jeg blødte hen over nogle dage. Første dag var det en lidt større blødning, og så pletter de efterfølgende dage. 
Jeg blev scannet og de konkluderede at der var et lille blodkar i livmoderhalsen der var bristet. Så helt ufarligt, men jeg blev selvfølgelig mega bange! 

Anmeld Citér

29. juli 2020

Mbloch88

MEF skriver:

Jeg blødte hen over nogle dage. Første dag var det en lidt større blødning, og så pletter de efterfølgende dage. 
Jeg blev scannet og de konkluderede at der var et lille blodkar i livmoderhalsen der var bristet. Så helt ufarligt, men jeg blev selvfølgelig mega bange! 

Årh godt forstå det.... Præcis sådan jeg har det lige nu, men dejligt det gik som det skulle... Skal selv til scanning d 7 aug til en tidlig tryghedsscanning håber på vi kan få lille blops hjerte og se ❤️��

Anmeld Citér

29. juli 2020

Camillos

Mbloch88 skriver:

Så længe det ikke er rød kraftig frisk blødning betyder det formegentlig ikke noget.. mange får sarte slimhinder under graviditeten og pletbløder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.