Angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er idag 5+6 uger henne

Jeg har flere gange i den sidste uge oplevet minimale blødninger, altså hvor der er en smule blod når man tørre sig efter wc besøg... Der har ikke været nok til a det er kommet i trusserne... 

Jeg havde for en uge siden et krampeanfald hvor jeg mistede bevidstheden og havde blå læber... Dette varede nogen få minutter og blev derefter kørt til sygehuset og undersøgt... Ingen svar på hvad det kunne være... 

Nu går jeg bare og er virkelig ræd for om blop er gået til grunde.. Har stadig tegn på graviditet, dog er de ikke så slemme idag som de har været den sidste uge �� snakkede med læge idag men han ville ikke sende mig til scanning når jeg ikke er længere henne.. Er så bange og ked af det, så mange tanker der fylder mit hovede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har flere gange i den sidste uge oplevet minimale blødninger, altså hvor der er en smule blod når man tørre sig efter wc besøg... Der har ikke været nok til a det er kommet i trusserne... 

Jeg havde for en uge siden et krampeanfald hvor jeg mistede bevidstheden og havde blå læber... Dette varede nogen få minutter og blev derefter kørt til sygehuset og undersøgt... Ingen svar på hvad det kunne være... 

Nu går jeg bare og er virkelig ræd for om blop er gået til grunde.. Har stadig tegn på graviditet, dog er de ikke så slemme idag som de har været den sidste uge �� snakkede med læge idag men han ville ikke sende mig til scanning når jeg ikke er længere henne.. Er så bange og ked af det, så mange tanker der fylder mit hovede 

Det er desværre bagdelen ved en ny graviditet, konstante bekymringer.

Du kan købe en privat scanning om en uges tid, så skulle der gerne være fint hjerteblink.

Tillykke.

Anmeld Citér

28. juli 2020

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er desværre bagdelen ved en ny graviditet, konstante bekymringer.

Du kan købe en privat scanning om en uges tid, så skulle der gerne være fint hjerteblink.

Tillykke.

Ja der er evige bekymringer når man skal igennem de første 12 uger 

Anmeld Citér

20. august 2020

Ella11

Hej 

Nu går jeg bare og er virkelig ræd for om blop er gået til grunde.. Har stadig tegn på graviditet, dog er de ikke så slemme idag som de har været den sidste uge �� snakkede med læge idag men han ville ikke sende mig til scanning når jeg ikke er længere henne.. Er så bange og ked af det, så mange tanker der fylder mit 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.