Hvornår trak jeres skedeåbning sig sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har født for tre uger siden, og min skedeindgang er stadig meget åben. Så åben, at man kan se 3-4 centimeter op, når jeg spreder benene. Hvornår trak jeres sig sammen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2020

HBV

Jeg tænker, at du skal i gang med nogle knibeøvelser.. Nævn det for din læge til tjekket  4/5 uger efter fødslen 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Sanneh

Anonym skriver:

Hej.

jeg har født for tre uger siden, og min skedeindgang er stadig meget åben. Så åben, at man kan se 3-4 centimeter op, når jeg spreder benene. Hvornår trak jeres sig sammen? 

Husker du at lave knibeøvelser regelmæssigt?

Anmeld Citér

28. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej.

Allerede et par dage efter. 

husker du knibeøvelser ? 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Anonym trådstarter

Ja, jeg laver knibeøvelser mange gange dagligt. Jeg bristede dog også hele vejen, så måske har det også noget at sige??

Anmeld Citér

28. juli 2020

kamikaze

Hvis du har en fødselsskade er det ikke sikkert at du er i stand til at knibe endnu, og så kan det også tage tid eller kræve behandling. Har du fået checket dit knib? Hvis problemet fortsætter så kan en gynækologisk fysioterapeut være guld værd.

Anmeld Citér

29. juli 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja, jeg laver knibeøvelser mange gange dagligt. Jeg bristede dog også hele vejen, så måske har det også noget at sige??

Det kan have meget at sige ja.  

fortsæt dine knibeøvelser. Og til 8 uger undersøgelsen snakker du med din læge om det. Han/hun vil også bemærke det hvis der ikke er ændring. Ogsp kan su få behandling

Anmeld Citér

1. august 2020

Sanneh

AnoMor skriver:

Allerede et par dage efter. 

husker du knibeøvelser ? 

Ja okay, så ved jeg det ikke helt. Synes jeg trak mig sammen ret hurtigt. Kan dog ikke helt huske hvor lang tid der gik før det blev bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.