Skive Fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

Dorthe1986

Ja ikke til at være gravide (endnu), men jeg var til scanning igår og det hele så faktisk fint ud, så det ser ikke ud til at jeg har pco, men jeg har jo stadig ikke haft menstruation i 8 mdr . Så de tog nogle ekstra blodprøver, deriblandt prolaktin. Hvis de så også er normale, så bliver vi hensvist til fertilitetsklinikken i Skive . Jeg føler mig bare så heldig over at vi allerede får lov at komme ind i systemet.

Nogen der har erfaringer med Skive Fertilitetsklinik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Trolde_mor

Dorthe1986 skriver:

Ja ikke til at være gravide (endnu), men jeg var til scanning igår og det hele så faktisk fint ud, så det ser ikke ud til at jeg har pco, men jeg har jo stadig ikke haft menstruation i 8 mdr . Så de tog nogle ekstra blodprøver, deriblandt prolaktin. Hvis de så også er normale, så bliver vi hensvist til fertilitetsklinikken i Skive . Jeg føler mig bare så heldig over at vi allerede får lov at komme ind i systemet.

Nogen der har erfaringer med Skive Fertilitetsklinik?

Hvor dejligt det viste sig at du i hvert fald ikke har PCO.

Hvad er prolaktin?

Kan desværre ikke hjlpe di med klinikken..

Held og lykke med det hele..

Anmeld

24. oktober 2009

heaven

Jeg kender 2 hold der har været ignnem møllen på skive.... de har været ovenud super tilfredse med forløbene - høj faglighed og menneskelighed og empati...... og så har de vist en høj succesrate ang graviditeter.... dem jeg kender opnåede også graviditet, det ene hold med tvillinger, det andet med en enkelt...

pøj-pøj med det...

Jannie - der har fået Lasse i 6 icsi forsøg på skejby

Anmeld

26. oktober 2009

Dorthe1986

Prolaktin er  noget der dannes når man ammer, der hæmmer ægløsningen. Nogle kvinder kan også danne dette stof, selvom de ikke har født.

Til Heaven: Det lyder da bare rigtig super. Er virkelig også spændt på forløbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.