Sjove/søde måder at afsløre graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.113 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2020

Anonym trådstarter

Jeg søger ideer til, hvordan man kan fortælle såvel far som familien om graviditeten?    

-Er ikke gravid endnu, men håber at være det meget snart, og så vil jeg gerne overraske farmand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2020

7140

Jeg synes faktisk der er nogle lidt søde i denne artikel:  https://www.pixizoo.dk/magasin/gravid-vi-har-samlet-8-sjove-maader-at-fortaelle-det-paa/ - var det sådan noget du tænkte på?

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym trådstarter

Tak, jeg har fået et par ideer til afsløring til omgangskreds (den lidt bredere, FB osv).

Jeg tror at til farmand pakker jeg et sæt babytøj ind og med testen også 

Hvad kan man mon finde på til bedsteforældrene? 

Anmeld Citér

28. juli 2020

2018mor

Anonym skriver:

Tak, jeg har fået et par ideer til afsløring til omgangskreds (den lidt bredere, FB osv).

Jeg tror at til farmand pakker jeg et sæt babytøj ind og med testen også 

Hvad kan man mon finde på til bedsteforældrene? 

Vi lavede en indbydelse til fødselsdag til bedsteforældrene. Dagen var terminsdag og tidspunkt var endnu ukendt

Anmeld Citér

28. juli 2020

Miti's mama

Her i huset ved far det altid før jeg tester, men den nærmeste familie får besked ved ca 12 uger, over telefon hvis vi er langt væk eller ved en familiemiddag for dem der bor i nærheden. Resten af familien, venner osv kører vi igennem Facebook. Første gang tog vi et billede med skoene fra vores bryllup sammen med et par babysko, på den bænk hvor vi havde vores første kys. Anden gang var det et billede af min ældste (var 2 år) der satte små hjertemagneter på skanningsbillederne af baby #2. 

Min bror og hans kone gav mine forældre (1. barnebarn) et krus hver i julegave hvor der stod 'bedstemor' og 'bedstefar'. Det var også et stort hit 

Prøv at gøre det lidt personligt og brug hvad du har. Evt søg på Pinterest hvor du kan finde mange foreslag.

Anmeld Citér

28. juli 2020

Anonym trådstarter

Det er nogle rigtig fine forslag. Tusind tak! Nu er der styr på farmand, bedsteforældre og sociale platform 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.