Hvem har testet sent positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
4 synes godt om
25. juli 2020

Steinetz

Jeg søger, som overskriften antyder, at høre fra nogen som først kunne teste positivt “sent”. Med sent tænker jeg fra minimum 3-4 dage efter forventet mens og derefter 

God weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2020

AnoMor

Steinetz skriver:

Jeg søger, som overskriften antyder, at høre fra nogen som først kunne teste positivt “sent”. Med sent tænker jeg fra minimum 3-4 dage efter forventet mens og derefter 

God weekend 

Jeg kunne først teste positiv 5+3. 
5+1 var bragende negativ  

Anmeld Citér

25. juli 2020

Steinetz

AnoMor skriver:

Jeg kunne først teste positiv 5+3. 
5+1 var bragende negativ  

Tak for svar.. Jeg må have noget mere tålmodighed  Selvom jeg synes det er svært... 

Hvor ofte testede du op til den positive? 

Anmeld Citér

25. juli 2020

AnoMor

Steinetz skriver:

Tak for svar.. Jeg må have noget mere tålmodighed  Selvom jeg synes det er svært... 

Hvor ofte testede du op til den positive? 

Husker det ikke præcis. Jeg prøvede ikke at få barn. Jeg undrede mig bare over min mens var udeblevet da jeg var på p-piller.  

men mener det var et par dage efter jeg gik over tid første gang også igen nogle dage efter også 5+1 og til sidst 5+3. Husker bare de to sidste præcis og stuer brugte 4 teste  

Anmeld Citér

25. juli 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg testede positiv 4+5.

4+0 var den helt negativ.

4+2 og 4+3 var der de svageste svage streger der godt kunne ligne skyggestreger. 4+5 var den helt positiv.

Men jeg blev faktisk også rykket 5 dage tilbage ved nf, så i følge nf var jeg 4+0 da jeg testede positiv. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Steinetz skriver:

God weekend 

I første graviditet kunne jeg først ane en farveforskel/lille streg på Testen da jeg var 4+3. Først flere dage senere var den fin tydelig. 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Steinetz

MummiT skriver:

Jeg testede positiv 4+5.

4+0 var den helt negativ.

4+2 og 4+3 var der de svageste svage streger der godt kunne ligne skyggestreger. 4+5 var den helt positiv.

Men jeg blev faktisk også rykket 5 dage tilbage ved nf, så i følge nf var jeg 4+0 da jeg testede positiv. 

Tak for dit svar  Jeg håber der snart kommer de famøse to streger på testen 

Anmeld Citér

25. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Med den første kunne jeg først teste positiv 5+5...

testede på 5+0 og den var negativ..

nr. 2 testede jeg positiv 9+0, kan huske at jeg havde testet før det med en negativ test men kan ikke huske hvornår det var i forhold til positiv test..

nr. 3 testede jeg positiv da jeg var omkring 4 uger max for der var endnu ingen "blomme" men alle andre tegn på graviditet ved scanning hos gyækolog...

håber snart det lykkes for dig :)

Anmeld Citér

25. juli 2020

moar34

Steinetz skriver:

God weekend 

Med mit første barn testede jeg først positiv 10 dage over tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.