Erfaring med Mariagerfjord Kommune som arbejdsplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2020

Anonym trådstarter

Hej alle �� Jeg vil høre om I har erfaring med at arbejde ved Mariagerfjord Kommune - gerne i Jobcentret. Jeg tænker om det er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, hvor der fx er mulighed for hjemmearbejde og flekstid? Mange tak for svar på forhånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle �� Jeg vil høre om I har erfaring med at arbejde ved Mariagerfjord Kommune - gerne i Jobcentret. Jeg tænker om det er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads, hvor der fx er mulighed for hjemmearbejde og flekstid? Mange tak for svar på forhånd.

Hej...

Jeg har kun hørt positivt, det skulle være en fantatisk arbejdsplads på alle områder.

Og har selv søgt og været til samtale angående en stilling i jobcenter regi...virkelig en go samtale og fik et godt indtryk- hvor de vægter  både det faglige og personlige højt, hvilket er en mangel ved de andre samtaler jeg har været til.

Overvejer du at søge eller har fået tilbudt en stilling?

Anmeld Citér

24. juli 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej...

Jeg har kun hørt positivt, det skulle være en fantatisk arbejdsplads på alle områder.

Og har selv søgt og været til samtale angående en stilling i jobcenter regi...virkelig en go samtale og fik et godt indtryk- hvor de vægter  både det faglige og personlige højt, hvilket er en mangel ved de andre samtaler jeg har været til.

Overvejer du at søge eller har fået tilbudt en stilling?

Hov...ift fleks var der ikke forrig år og det blev heller ikke nævnt/omtalt da jeg var til samtale - og mulighed for hjemmearbejde fik jeg forståelsen af ikke var noget der var en mulighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.